Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67751
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ханас, Уляна Ярославівна | - |
dc.contributor.author | Кривенкова, Руслана Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-25T07:37:40Z | - |
dc.date.available | 2024-11-25T07:37:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ханас У. Я., Кривенкова Р. Ю. Робоча програма з навчальної "Краєзнавчо-туристичної" практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 "Сфера обслуговування" за спеціальністю 242 "Туризм" освітньо-професійної програми "Туризм". Ужгород, 2023. 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67751 | - |
dc.description | У результаті проходження практики здобувачі повинні знати: - основні принципи і методи організації краєзнавчих досліджень туристичних ресурсів, об'єктів та окремих територій; - особливості управління та функціональної організації краєзнавчого туризму; - типологію туристичних ресурсів та туристичних центрів Закарпаття; - просторову організацію та характеристики туристичних об'єктів, інфраструктурну спроможність місця проходження практики; - проблеми освоєння туристичних ресурсів і розвитку туризму в ТГ; - взаємовплив туризму на інші сфери господарювання в місці проходження практики; - основні вимоги до розробки туристичних маршрутів; - принципи та правила організації і проведення туристичних походів; - основи техніки пішохідного туризму; - основні вимоги до розробки відеоекскурсій. Здобувачі повинні вміти: - аналізувати особливості природних, історико-культурних та соціально економічних (інфраструктурних) туристичних ресурсів; - знаходити необхідну інформацію, користуватись всіма сучасними джерелами інформації (нормативними, науковими, статистичними, довідковими, рекламно інформаційними тощо); 4 - опрацьовувати фактичний матеріал, узагальнювати його, аналізувати та оцінювати, а також проводити самостійні дослідження; - аналізувати туристичні ресурси та їх функціональну структуру; - характеризувати просторову організацію краєзнавчого туризму в Закарпатті; - визначати позиціонування туристичних продуктів на ринку туристичних послуг; - розробляти пропозиції для презентації туристичних продуктів ТГ і формування перспектив розвитку туризму території в контексті особливостей наявної ресурсної бази та просторової й функціональної організації краєзнавчого туризму; - комунікувати з працівниками туристичної індустрії та споживачами туристичних послуг; - аналізувати особливості функціонування об'єктів спортивно-оздоровчого туризму; - розробляти маршрути для походу з активним способом пересування; - розробляти екскурсії та використовувати наявні туристичні ресурси й інфраструктуру для їх проведення; - підготувати та презентувати екскурсію у відеоформат | uk |
dc.description.abstract | Метою проведення навчальної «Краєзнавчо-туристичної» практики є фахова практична підготовка здобувачів до туристичної краєзнавчої роботи, формування у них загальних і фахових компетентностей та набуття програмних результатів, передбачених освітньо-професійною програмою. Предметом практики є туристичні ресурси, туристичні маршрути та туристична інфраструктура Закарпаття. Основними завданнями навчальної «Краєзнавчо-туристичної» практики, що забезпечують досягнення мети та формування програмних результатів навчання, є такі: 3 - окреслити територіальні особливості природних, історико-культурних та соціально-економічних (інфраструктурних) туристичних ресурсів для розвитку туризму Закарпаття; - проаналізувати природні та історико-культурні пам’ятки в окремій територіальній громаді (ТГ) Закарпаття; - ознайомитися з туристичними об’єктами Закарпаття, функціонуванням туристичної інфраструктури та об’єктів природно-заповідного фонду регіону; - оцінити туристичні об’єкти та інфраструктуру на території ТГ для розвитку туризму; - підготувати пропозиції щодо популяризації та розвитку туризму в ТГ; - розробити туристичний маршрут, спрямований на популяризацію природного й історико-культурного потенціалу окремої ТГ Закарпаття; - розробити авторську відеоекскурсію туристичним об’єктом | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчальна практика | uk |
dc.subject | туристина галузь | uk |
dc.subject | туристично-рекреаційні ресурси | uk |
dc.subject | туристичні маршрути | uk |
dc.subject | туристичний потенціал | uk |
dc.title | Робоча програма з навчальної "Краєзнавчо-туристичної" практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 "Сфера обслуговування" за спеціальністю 242 "Туризм" освітньо-професійної програми "Туризм" | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Робоча програма | uk |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання кафедри туризму |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
01301542_robocha_programa_praktika_krayeznavcho-turistichna.pdf | 623.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.