Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжуган, Руслана Іванівна-
dc.contributor.authorСтаніслав, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2024-11-25T13:09:23Z-
dc.date.available2024-11-25T13:09:23Z-
dc.date.issued2024-10-11-
dc.identifier.citationДжуган Р., Станіслав І. Особливості запровадження митної реформи в Україні (на прикладі Закарпатської митниці). Український часопис соціології та права. 2024. Випуск 1. С. 29-32. (електронне фахове видання)uk
dc.identifier.issn3041-2072-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67790-
dc.descriptionУкраїнський часопис соціології та права – електронне наукове видання, засноване Центром наукових публікацій, що об’єднує провідних науковців та дослідників з різних галузей знань, створюючи потужну платформу для поширення інноваційних досліджень.uk
dc.description.abstractУ науковій статті розглянуто та проаналізовано ключові особливості впровадження митної реформи в Україні, на прикладі Закарпатської митниці за результатами моніторингу (опитування громадян) Громадської організації «Карпатські обрії». Визначено, що проведення аналітичного та емпірико-соціологічного моніторингу по оцінці реформи митниці та окремих аспектів роботи територіальних органів Держмитслужби України в Закарпатській області надає більш вагоме розуміння усіх нюансів впровадження митної реформи в Україні. Підкреслено, що рівень оцінки своєї задоволеності санітарними умовами під час перебування на пункті пропуску (туалет, наявність води, чистота тощо), оцінені оцінками від 1 до 5. «1» - 28 респондентів. Оцінку «3» поставили 61 респондент, «4» - 35 респондентів; оцінку «2» поставили 46 респондентів. Найвищою оцінкою «5» оцінили 27 респондентів. Респонденти оцінили якість українського мобільного та інтернет-зв’язку, включаючи Wi-Fi на пункті пропуску, найвищою оцінкою «5» оцінили 40 респондентів; «4» - 54 респондентів; «3» - 56 респондентів. Оцінку «2» поставили 38 респондентів; «1» - 10 респондентів. Встановлено, що на пунктах пропуску є певні існуючі проблеми, а саме: наявність черг на кордоні; повільна робота працівників на пунктах пропуску, закритий або відсутній туалет, відсутність місця для прийому їжі, відсутність/низька якість українського мобільного зв'язку; вимоги неправомірної вигоди (хабаря). Визначено, що якість отриманих послуг при перетині кордону є дуже низької якості та потребують покращення інфраструктури, сервісних послуг, забезпечення гідних санітарних умов перебування на пунктах пропуску та на під’їзді до нього, наявності чистих, охайних туалетів, можливостей купити їжу та каву, розміщення смітників на пунктах пропуску.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 001:34 +316;Ідентифікатор суб’єкта у сфері онлайн-медіа R40-05370.-
dc.subjectмитна реформа, пасажири, моніторинг, регіональна митниця Закарпаття, Державна митна служба України та Державна прикордонна служба України.uk
dc.titleОсобливості запровадження митної реформи в Україні (на прикладі Закарпатської митниці)uk
dc.title.alternativePeculiarities of the introduction of customs reform in Ukraine (on the example of Transcarpathian Customs)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Джуган Р, Станіслав І..pdf267.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.