Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмерічевський, С. Ф.-
dc.contributor.authorНагиєва, Айсель Ізмаїл гизи-
dc.date.accessioned2024-11-25T19:20:33Z-
dc.date.available2024-11-25T19:20:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСмерічевський, С. Ф. Вплив факторів попиту на задоволеність та лояльність споживачів екологічних товарів та послуг / С. Ф. Смерічевський, Айсель Ізмаїл гизи Нагиєва // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 47. – С. 133–138. – Бібліогр.: с. 137–138 (11 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/47_2023ua/25.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67821-
dc.description.abstractВ дослідженні доведено, що розвиток економічних та маркетингових теорій дозволив обґрунтувати значний вплив на рівень попиту факторів, відмінних від цінових, а саме: кількість товарів, рівень цін на товари-аналоги, рівень цін на товари замінники, рівень цін на супутні товари, рівень доходів споживачів, уподобання споживачів (враховуючи рекламу, моду, традиції, смаки), рівень споживання (з розподілом на групи споживачів), очікування споживачів та ін. Сучасні дослідження споживчої поведінки на ринку екологічних товарів та послуг передбачають виділення п’яти основних сегментів споживачів, які мають істотні відмінності в уподобаннях, ставленню до процесу придбання товарів та послуг, фінансових витратах. Відповідно до виділених сегментів споживачів пропонується використання штучного інтелекту для моделювання цінності клієнта (Life Time Value, LTV) з урахуванням екологічної спрямованості товару чи послуги.uk
dc.description.abstractThe study proved that the development of economic and marketing theories made it possible to substantiate the significant impact on the level of demand of factors other than price factors, namely: the number of goods, the price level of similar goods, the price level of substitute goods, the price level of related goods, the level of income consumers, consumer preferences (taking into account advertising, fashion, traditions, tastes), level of consumption (with distribution into consumer groups), consumer expectations, etc. The experience of customer interaction with environmental goods and services can be evaluated using scoring models: Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), Customer Effort Score (CES), Customer Satisfaction Index (CSI) and indicators of the dynamics of the loss of the customer base (Churn) and maintenance of the client base (Retention). In the context of the formation of a "green economy" and ensuring the implementation of the Millennium Development Goals, the environmental orientation of a product or service can be a key aspect of a consumer’s decision regarding a specific product or service. In addition to scoring models, it is possible to evaluate and manage the loyalty of consumers of environmental goods and services on the basis of Account Experience Models, Apostle Loyalty Model, Attitudinal Loyalty Model and Dynamic Model of Customer Loyalty). Customer satisfaction management based on the automation of customer account processing processes is a certain way to "monetize" long-term loyalty. Thanks to modern software solutions that specialized consulting firms offer businesses, opportunities are created to track the impact of loyalty indicators on income in real time. Modern studies of consumer behavior in the market of environmental goods and services provide for the selection of five main consumer segments (generation Z, millennials, baby boomers, generation X, the largest generation), which have significant differences in preferences, attitudes towards the process of purchasing goods and services, financial costs. According to the selected consumer segments, it is proposed to use artificial intelligence to model the customer’s value (Life Time Value, LTV) considering the environmental orientation of the product or service.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectринок екологічних товарів та послугuk
dc.subjectсегментування споживачівuk
dc.subjectмоделювання цінності клієнтаuk
dc.subjectecological marketinguk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectthe market of ecological goods and servicesuk
dc.subjectsegmentation of consumersuk
dc.subjectmodeling of the client’s valueuk
dc.titleВплив факторів попиту на задоволеність та лояльність споживачів екологічних товарів та послугuk
dc.title.alternativeThe influence of demand factors on the satisfaction and loyalty of consumers of environmental goods and servicesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2023 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 47

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВПЛИВ ФАКТОРІВ ПОПИТУ НА ЗАДОВОЛЕНІСТЬ ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ.pdf463.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.