Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67853
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМелега, Ксенія Петрівна-
dc.date.accessioned2024-11-26T16:10:32Z-
dc.date.available2024-11-26T16:10:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМелега К.П. Здоров’язбережувальні стратегії з використанням лікарських рослин для учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану. Сучасні аспекти збереження здоров’я людини: збірник праць ХVІ Міжнародної міждисциплінарної наук.-практ. конф. / За ред. проф. Т.М. Ганича. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2023. С. 34-37.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67853-
dc.description.abstractЗначні перенапруження та стреси, що виникають в учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу, пов’язані з небезпекою і складністю життєвої ситуації, нестачею сну, недостатньою руховою активністю, проблемами забезпечення стабільності та безперервності освітнього процесу тощо, створюють велику загрозу психічному та фізичному здоров’ю. Ефективні здоров’язбережувальні стратегії полягають у використанні спеціальних методик психологічної допомоги, рекомендованих у сфері освіти; вживанні лікарських рослин для корекції психоемоційних порушень, таких як лаванда, хміль, пасифлора, меліса та валеріана; включенні у режим дня регулярних занять фізичними вправами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectВоєнний станuk
dc.subjectСтресuk
dc.subjectЗдоров'язбереженняuk
dc.subjectЛікарські рослиниuk
dc.titleЗдоров’язбережувальні стратегії з використанням лікарських рослин для учасників освітнього процесу в умовах воєнного стануuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри основ медицини

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мелега_Збірник праць ХVІ Міжнар.наук.-практ. конф. 21-22.04.23.pdf2.79 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.