Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеблак, Діана Михайлівна-
dc.contributor.authorБахтин, І. І.-
dc.date.accessioned2024-12-04T08:50:48Z-
dc.date.available2024-12-04T08:50:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтеблак, Д. М. Управління дистриб'юторською діяльністю підприємства в міжнародному бізнесі / Д. М. Стеблак, І. І. Бахтин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 49. – С. 137–142. – Бібліогр.: с. 141 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/49_2023ua/28.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68235-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано ключові способи та методи управління дистриб’юторською діяльністю з урахуванням розвитку та впливу науково-технічного та інформаційного прогресу в сучасній глобальній економіці, а також майбутні тенденції дистриб’юторської діяльності на міжнародному ринку. Також наголошується на тому, що ефективне управління дистриб’юторською діяльністю в міжнародному бізнесі є важливим фактором успіху у сучасних реаліях нестабільної світової економіки. На основі аналізу наведеної інформації з’ясовано, яким чином можна сформувати та впровадити такі ключові аспекти стратегії управління дистриб’юторською діяльністю які дозволяють максимізувати підприємствам свій потенціал у міжнародних операціях, оптимізувати процеси, зменшити ризики, підвищити ефективність та досягти стійкого зростання на світових ринках.uk
dc.description.abstractThe issue of managing a company's distribution activities in international business is examined in this article. With the growth of trade and increasing competition, it is necessary to implement effective strategies for expanding company's products and services to the global market. It is evident that companies are establishing international partnerships with local distributors and partners to access new markets, highlighting the necessity of developing a strategically sound system for managing distribution activities. Furthermore, facing economic challenges and market volatility, it becomes imperative for businesses to regulate their distribution management strategies. Effective distribution management ensures that not only products and services reach their intended international markets efficiently but it also plays a crucial role in maintaining a competitive edge in the global arena. It is importent to emphasize the significance of cultivating strong relationships with local distributors and partners. The collaboration within local entities who possess an in-depth knowledge of the regional market dynamics, consumer preferences, and legal frameworks can be instrumental in navigating the complication of international business. Such partnerships enable companies to tap into local knowledge and resources, adapt their offerings accordingly, and establish a stronger presence in new territories. Moreover, the implementation of a well-thought-out distribution management system aids in optimizing supply chains, reducing operational costs, and enhancing the overall customer experience. It helps in streamlining inventory management, minimizing lead times, and ensuring timely deliveries. These factors, in turn, can contribute to customer satisfaction and loyalty, ultimately gaining business success on a global scale. Additionally, the evolving landscape of international business is increasingly dependent on technology and data-driven insights. The use of modern tools and technologies is paramount for efficient distribution management. Automation, data analytics, and digital platforms enable companies to monitor inventory in real-time, track sales performance, and adapt their strategies promptly in response to market changes. Companies that successfully master these aspects are well-positioned to thrive in the global marketplace, expand their reach, and remain competitive amidst the challenges and opportunities that international business presents.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectдистриб'юторська діяльністьuk
dc.subjectдистриб’юторська мережаuk
dc.subjectканал збуту продукціїuk
dc.subjectкласифікація дистриб’юторської діяльностіuk
dc.subjectметоди та способи управління дистриб’юторською діяльністюuk
dc.subjectстратегія планування та розподілуuk
dc.subjectглобальні ринкиuk
dc.subjectтехнологічні інновації в дистрибуціїuk
dc.subjectмаркетингова аналітикаuk
dc.subjectdistribution activityuk
dc.subjectdistribution networkuk
dc.subjectproduct sales channeluk
dc.subjectclassification of distribution activityuk
dc.subjectmethods and ways of managing distribution activitiesuk
dc.subjectdistribution planning and strategyuk
dc.subjectglobal marketsuk
dc.subjecttechnological innovations in distributionuk
dc.subjectmarketing analyticsuk
dc.titleУправління дистриб'юторською діяльністю підприємства в міжнародному бізнесіuk
dc.title.alternativeManagement of the company's distribution activities in international businessuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 49 - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УПРАВЛІННЯ ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА.pdf376.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.