Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДутов, М. М.-
dc.date.accessioned2024-12-12T08:51:18Z-
dc.date.available2024-12-12T08:51:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДутов М. М. Аналіз положень Комюніке з впровадження Європейського зеленого курсу «Готові до 55»/ М. М. Дутов //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №2. – С. 270-277 – Бібліогр.: с. 276-277 (18 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/303259/295341uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68465-
dc.description.abstractЗ метою досягнення цілі Європейського кліматичного закону Європейського Союзу щодо скорочення викидів парникових газів на 55% до 2030 року, Комісія ЄС пропонує внести зміни до європейського енергетичного та кліматичного законодавства. Ці зміни включають 16 початкових законодавчих та стратегічних пропозицій, що стосуються енергетичного та кліматичного законодавства, та ці пропозиції розглянуто у цій статті. Проведено порівняльне дослідження існуючих правових положень з пропозиціями Комісії ЄС, визначено відмінності, що пропонуються до прийняття у оновлених нормативно-правових актах. Виявлено, що запропоновані зміни спрямовані на посилення існуючих законодавчих актів з клімату та енергетики шляхом внесення в першу чергу змін до їхніх цілей, сфери застосування та структури. Зміни також стосуються системи торгівлі квотами на викиди, розподілу зусиль між державами-членами, оподаткування енергії, енергоефективності та впровадження відновлюваних джерел енергії. Пакет реформ включає в себе нові інструменти, такі як введення другої системи торгівлі квотами на викиди парникових газів для секторів будівництва та транспорту, використання Механізму коригування вуглецевих викидів та впровадження Соціального кліматичного фонду. Комісія ЄС активно використовує комбінацію законодавчих норм і політичних інструментів, що базуються на цінах. Однак кількість та характер суперечок, які можуть виникнути між запропонованими заходами, ще не є до кінця зрозумілими. Так, зараз важко оцінити можливість досягнення скорочення викидів парникових газів у транспортному та будівельному секторах лише за 9 років до 2030 року на підставі застосування запропонованих інструментів. Також проблема амбітної мети в умовах скорочення часу до 2030 року також виявляється в можливо нереалістичному графіку досягнення окремих цілей в означені проміжки часу.uk
dc.description.abstractIn order to achieve the goal of the European Climate Law of the European Union to reduce greenhouse gas emissions by 55% by 2030, the EU Commission proposes changes to European energy and climate legislation. These changes include 16 initial legislative and strategic proposals related to energy and climate legislation, which are discussed in this article. A comparative analysis of existing legal provisions with the EU Commission’s proposals has been conducted, identifying the differences proposed for adoption in updated regulatory acts.It is found that the proposed changes aim to strengthen existing climate and energy legislative acts by primarily making changes to their objectives, scope, and structure. The changes also concern EU emissions trading system, effort sharing system between the Member States, energy taxation, energy efficiency, and the promotion of renewable energy sources. The reform package includes new instruments such as the introduction of a second emissions trading system for the buildings and transport sectors, the use of the Carbon Border Adjustment Mechanism, and the establishment of the Social Climate Fund. The EU Commission actively utilizes a combination of legislative provisions and policy instruments based on pricing.However, the number and nature of conflicts that may arise between the proposed measures are not yet fully understood. It is currently challenging to assess the possibility of achieving greenhouse gas emission reductions in the transport and buildings sectors by 2030 solely based on the proposed instruments. The issue of ambitious targets in the context of the shortened timeframe until 2030 also presents challenges in achieving specific goals within defined time intervals.uk
dc.language.isoukuk
dc.subject«Готові до 55»uk
dc.subjectенергоефективністьuk
dc.subjectторгівля квотами на викиди парникових газівuk
dc.subjectенергетикаuk
dc.subjectкліматuk
dc.subject“Fit for 55”uk
dc.subjectenergy efficiencyuk
dc.subjectemissions tradinguk
dc.subjectenergyuk
dc.subjectclimateuk
dc.titleАналіз положень Комюніке з впровадження Європейського зеленого курсу «Готові до 55»uk
dc.title.alternativeAnalysis of the provisions of the Communication on the implementation of the European Green Deal “Fit for 55”uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2024 / Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
303259-Текст статті-700414-1-10-20240503.pdf320.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.