Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShandra, B.-
dc.contributor.authorKostovyat, Hanna-
dc.contributor.authorShpuhanych, A.-
dc.contributor.authorШандра, Богдана Богданівна-
dc.contributor.authorКостьов’ят, Ганна Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-12-12T18:45:32Z-
dc.date.available2024-12-12T18:45:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68524-
dc.language.isoenuk
dc.titleMethodological bases of philosophical influence-economic factors for the formation of social relationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (5).pdf682.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.