Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-01-31T09:40:35Z-
dc.date.available2015-01-31T09:40:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТеличко, Н. В. Методологічні підходи до формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 209–212. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 211–212 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/685-
dc.descriptionThe article substantiates that the system of formation of pedagogical mastery of future primary teachers is based on complex realization of such methodological approaches as: gnoseological, systemic, complex, person-centered, pragmatic, praxeological, axiological, acmeological will optimize professional training of students in higher educational institution. Key words: primary school teachers, methodological approaches, pedagogical mastery.uk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано, що система формування пе- дагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів базується на комплексній реалізації таких методоло- гічних підходів, як гносеологічний, системний, комплексний, особистісний, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний, що оптимізуватиме професійну підготовку студентів у вищому навчальному закладі. Ключові слова: учитель початкових класів, методоло- гічні підходи, педагогічна майстерністьuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectучитель початкових класівuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.titleМетодологічні підходи до формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класівuk
dc.title.alternativeMethodological approaches to forming the pedagogical skills of elementary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.