Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68696
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСусліков, Леонід Михайлович-
dc.contributor.authorДьордяй, Василь Степанович-
dc.date.accessioned2024-12-18T07:17:46Z-
dc.date.available2024-12-18T07:17:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСусліков Л. М. Маркетинг в телекомунікаціях : навч. посіб. для студ. спец. 172 «Телекомунікації та радіотехніка» / Л. М. Сусліков, В. С. Дьордяй ; рец. : І. І. Небола, О. В. Гомоннай. — Ужгород : Вид-во «Говерла», 2024. — 226 с. — Бібліогр.: с. 224—225. — ISBN 978-617-8321-15-4.uk
dc.identifier.isbn978-617-8321-15-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68696-
dc.descriptionВченою радою ДВНЗ «Ужгородський національний університет (протокол №3 від 07 березня 2024 р.); Редакційно-видавничою радою ДВНЗ «УжНУ» (протокол №1 від 22 лютого 2024 р.-
dc.description.abstractУ посібнику викладаються теоретичні основи маркетингу послуг, зокрема в галузі телекомунікацій, як провідного інструменту діяльності сучасної сервісної фірми. Послідовно розглядаються основні підходи до організації маркетингової діяльності в цілому та її основні інструменти, а також особливості маркетингу послуг, його методології та методики. Висвітлюється сутність маркетингу, принципи, функції та концепції маркетингу телекомунікацій Наводиться класифікація маркетингу, характеристика маркетингового середовища. Визначається роль маркетингових досліджень, маркетингової товарної, цінової політики та політики продажу і просування. Послідовно розкрите значення планування, організації і контролю маркетингу. Значна увага приділяється розгляду маркетингової політики комунікацій та особливостях їх організації, класифікації та систем маркетингових комунікацій. Посібник призначений для студентів спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка». Буде корисним для студентів, що спеціалізуються у галузі радіоелектронних систем і комплексів, технологій і засобів телекомунікацій та інформаційних систем і мереж зв’язку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ «Говерла»uk
dc.titleМаркетинг в телекомунікаціяхuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeНавчальний посібникuk
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні видання кафедри прикладної фізики і квантової електроніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГ В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЯХ.pdf1.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.