Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтемковська, О. І.-
dc.date.accessioned2024-12-30T18:26:10Z-
dc.date.available2024-12-30T18:26:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтемковська, О. І. Досвід надання адміністративних послуг у Луцькій міській раді / О. І. Стемковська // Регіональні студії / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Вип. 22. – С. 41–46. – Бібліогр.: с. 45–46 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/22/10.pdfuk
dc.identifier.issn2663-6115-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68929-
dc.description.abstractОрганічною складовою частиною діяльності органів місцевого самоврядування є організація послуг населенню, оскільки забезпечення людей якісними послугами є їхнім головним завданням. Послуги можуть надавати і органи державної влади, і органи місцевого самоврядування. Серед широкого спектра послуг населенню, які надають інституції місцевого самоврядування (комунальні, освітні, охорони здоров’я та ін.), особливе місце посідають адміністративні послуги. Важливою подією в контексті вдосконалення роботи виконавчих органів міської ради, наближення послуг до людей стало відкриття в Луцьку влітку 2013 року Центру надання адміністративних послуг виконкому Луцької міської ради (ЦНАП). Ефективність і зручність роботи Луцького ЦНАП серед жителів міста загальновизнана. Обсяг і якість послуг цього департаменту щороку покращується. Якщо на початку 2015 року центр надавав 289 послуг, то у 2020 році – 357. Луцьк став одним із перших міст, у якому запровадили можливість швидкої реєстрації шлюбу. Важливим напрямом розвитку системи надання послуг у країнах Євросоюзу та України є створення єдиного загальноєвропейського цифрового ринку публічних послуг, а першочерговим завданням у сучасних умовах виступає забезпечення відповідної сумісності між системами надання електронних публічних послуг у різних країнах-членах Європейської співдружності. Свідченням послідовності дій керівництва міста та Луцької міської ради щодо поглиблення процесів управління на засадах сучасних засобів та інформаційних технологій стало прийняття у грудні 2019 року «Програми розвитку електронного урядування та інформатизації у виконавчих органах Луцької міської ради на 2020 рік».uk
dc.description.abstractAn integral part of the local governments’ activities is the organization of services to the population, since the providing people with quality services is their main task. Services can be provided by both public authorities and local governments. Among the wide range of services provided to the population by local self-government institutions (communal, educational, healthcare, etc.) administrative services are of the particular importance. An important event in the context of improving the work of the executive bodies of the city council, bringing services closer to the people, was the opening in Lutsk in the summer of 2013 of the Center for Administrative Services of the Executive Committee of the Lutsk City Council (CAS). The efficiency and convenience of the Lutsk CAS is generally recognized among the city’s residents. The scope and quality of services of this department is improving every year. If at the beginning of 2015 the center provided 289 services, in 2020 – 357 ones. Lutsk became one of the first cities to introduce the possibility of quick marriage registration. An important direction in the development of the service delivery system in the EU and Ukraine is the creation of a single pan-European digital market for public services, and the priority in modern conditions is to ensure appropriate compatibility between e-public service delivery systems in different EU member states. The evidence of the sequence of actions of the city administration and Lutsk City Council to deepen management processes on the basis of modern tools and information technology, was the adoption in December 2019 “The program for e-government and informatization in the executive bodies of Lutsk City Council for 2020”.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesРегіональні студії;-
dc.subjectЛуцька міська радаuk
dc.subjectадміністративні послугиuk
dc.subjectЦентр надання адміністративних послугuk
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk
dc.subjectелектронне урядуванняuk
dc.subjectLutsk City Counciluk
dc.subjectadministrative servicesuk
dc.subjectCenter for Administrative Servicesuk
dc.subjectlocal self-governmentuk
dc.subjecte-governmentuk
dc.titleДосвід надання адміністративних послуг у Луцькій міській радіuk
dc.title.alternativeThe experience of providing administrative services in Lutsk City Counciluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Регіональні студії №22 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСВІД НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ.pdf384.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.