Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБірчин, Ульяна Василівна-
dc.contributor.authorПотюк, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2025-01-02T08:36:39Z-
dc.date.available2025-01-02T08:36:39Z-
dc.date.issued2024-11-15-
dc.identifier.citationScience of XXI century: development, main theories and achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the VII International Scientific and Theoretical Conference, November 15, 2024. Helsinki, Republic of Finland: International Center of Scientific Research.uk
dc.identifier.isbn979-8-88955-774-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/68968-
dc.description.abstractРозвиток дитини з порушеннями інтелекту, її підготовка до подальшого навчання та життя − спільна проблема батьків, психологів, дефектологів, тощо. Розкрито роль мовленнєвого розвитку у всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Завдяки видам мовленнєвої діяльності школяр різносторонньо пізнає світ, ділиться власними враженнями та емоціями щодо нього. Відзначаємо, що психолого-педагогічна теорія і практика включають різні інноваційні та інтерактивні методи, методики і прийоми для розвитку мовленнєвої сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрозвиток зв'язного мовленняuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectмолодші школярі з інтелектуальними порушеннямиuk
dc.titleВплив інтерактивних технологій на розвиток зв'язного мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннямиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
120421507.pdf187.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.