Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/689
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТроцька, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2015-01-31T10:03:25Z-
dc.date.accessioned2015-01-31T10:03:29Z-
dc.date.available2015-01-31T10:03:25Z-
dc.date.available2015-01-31T10:03:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТроцька, О. С. Вдосконалення змісту підготовки майбутнього вчителя в контексті біо(еко)етичного виховання [Текст] / О. С. Троцька, А. В. Степанюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 219–220. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 220 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/689-
dc.descriptionThe relevance of the material stated in the article, is caused by the necessity of including the ethical component in the current process of interacting between human beings and natural environment, searching new system of values with the aid of which consuming attitude of man towards the nature can be changed. The problem of changing the youth ideology from anthropocentrism concept to eco(bio)centrism concept has been analyzed. There has been substantiated the expedience of learning Bioethics by pre-service teachers in order to build their skills to apply bioethical knowledge in teacher activity. Key words: eco(bio)centrism, bioethical education, bioethics, pre-service teachersuk
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена необхідністю включення етичного компонента у сучасний процес взаємодії людини із природним оточенням, пошуку оновленої системи цінностей, за допомогою яких можливо змінити споживацьке ставлення людини до природи. Проаналізовано проблему переорієнтації світоглядних орі- єнтирів молоді з концепції антропоцентризму на концепцію біо(еко)центризму. Обґрунтувано доцільність вивчення май- бутніми вчителями курсу «Біоетика» з метою формування у них умінь застосовувати біоетичні знання у майбутній педа- гогічній діяльності. Ключові слова: еко(біо)центризм, біоетичне виховання, біоетика, майбутні вчителі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectеко(біо)центризмuk
dc.subjectбіоетичне вихованняuk
dc.subjectбіоетикаuk
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk
dc.titleВдосконалення змісту підготовки майбутнього вчителя в контексті біо(еко)етичного вихованняuk
dc.title.alternativeImproving the content of training of future teachers in the context of bio(eco)ethical educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.