Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаяць, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2025-01-07T14:20:04Z-
dc.date.available2025-01-07T14:20:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69090-
dc.description.abstractУ стaтті досліджуються особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціях. Ідентифіковано, що сучасні транснаціональні корпорації діють у складному та конкурентному міжнарод- ному середовищі, де успіх на ринку багато в чому залежить від здатності створювати, підтримувати та адаптувати свій бренд до різних культурних, економічних та соціальних контекстів. Наголошено, що впро- вадження ефективних стратегій бренд-менеджменту дозволяє компаніям не лише зміцнювати свою позицію на ринку, але й підвищувати лояльність споживачів, розширювати ринки збуту та підвищувати конкурен- тоспроможність. Виявлено, що бренд-менеджмент у ТНК базується на кількох важливих компонентах, які забезпечують єдину і сильну ідентичність бренду, роблячи його привабливим для споживачів у всьому світі: брендова ідентичність, стратегія позиціонування, комунікаційна стратегія, управління репутацією, управ- ління споживчим досвідом. Проовано механізмифункціонування бренд-менеджменту на прикладі компаній McDonald’s та Starbucks.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського національного університетуuk
dc.subjectіжнародний бізнес, бренд-менеджмент, транснаціональні корпорації, міжнародна конкурентоспроможність, міжнародна конкуренціяuk
dc.titleБРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЯХuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Довідкові видання кафедри міжнародних економічних відносин
Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 52 - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заяць, Мицик.pdf291.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.