Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69494
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гедзур, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Вакерич, Михайло Михайлович | - |
dc.contributor.author | Колесник, Анжела Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T08:28:32Z | - |
dc.date.available | 2025-01-17T08:28:32Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гедзур Т., Вакерич М., Колесник А. Методологічні підходи до викладання генетики в закладах вищої освіти України. Наукові інновації та передові технології. 2024. №2 (30) С. 1054-1066. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69494 | - |
dc.description | Підготовка сучасних спеціалістів на сьогоднішній день вимагає тих компетентностей, які в подальшому забезпечуватимуть потреби країни в конкурентних та кваліфікованих працівниках.У сучасному світі необхідні не лише відповідні теоретичні знання, але і практичні навички, які отримують здобувачі освіти в процесі навчання. Актуальність вищої освіти виявляється у постійному самоосвітньому процесі та професійному розвитку після завершення навчання. Саме тому, важливим вважається використання новітніх методів і підходів під час викладання різних предметів, включаючи генетику.Метою статті було проаналізувати методологічні підходи до викладання генетики у закладах вищої освіти України в цілому та за природничими спеціальностями («біологія», «психологія» і «олігофренопедагогіка»), зокрема. Визначено, що завданням вивчення генетики є освоєння інформації про носії генетичної інформації та реалізація цієї інформації на основі біологічних і генетичних особливостей відповідного об’єкту генетичних досліджень. Для ефективного виконанняцих завдань викладацький колектив закладів вищої освіти розробляє робочі зошити та практикуми. Кожне практичне заняття супроводжується теоретичними питаннями, опорними схемами, генетичними задачами та тестовими завданнями, які здобувачі освіти виконують під час занять. Для розвитку загальних і спеціальних компетентностей у майбутніх фахівців біологічних, медичних та педагогічних спеціальностей, важливо проводити проєктні роботи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Вища освіта, викладання генетики, педагогічні методи, інновації в освіті, олігофренопедагогіка, психологія, біологія. | uk |
dc.title | Методологічні підходи до викладання генетики в закладах вищої освіти України | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри генетики, фізіології рослин та мікробіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9071-Текст статті-9118-1-10-20240224 (2).pdf | 295.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.