Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69851
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛада, О. В.-
dc.contributor.authorВарварук, І. В.-
dc.contributor.authorМаршал, Т. О.-
dc.date.accessioned2025-01-28T15:28:16Z-
dc.date.available2025-01-28T15:28:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛада, О. В. Storytelling: шлях від інструменту в бізнесі до інноваційної методики у галузі філології / О. В. Лада, І. В. Варварук, Т. О. Маршал // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 36. – С. 267–271. – Бібліогр.: с. 270–271 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/36/47.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/69851-
dc.description.abstractУ статті шляхом аналізу наукової вітчизняної та зарубіжної літератури з окресленої проблематики вдалося реконструювати ключові історичні періоди розвитку storytelling(у), а також відслідкувати його трансформацію від бізнес-інструменту до особливого педагогічного методу в навчальних закладах. З’ясовано ключові причини поширення storytelling(у) в бізнесі як ефективного комунікаційного інструменту корпоративної взаємодії колективу в компанії, потужної й стійкої іміджевої історії бренду та сильної, авторитетної історії в якості клієнтських відгуків задля розширення кількості споживачів/користувачів. Досліджено сферу застосування storytelling(у) в Україні, де провідне місце належить педагогіці, журналістиці та, в останні роки, маркетингу, що було обумовлено, найперше, культурно-історичними та соціально-економічними чинниками. Зокрема, відсутністю до 1991 року української державності, наявністю командно-адміністративної системи управління, яка заперечувала ліберальні економічні відносини (приватний бізнес), а також обмеженням загальнолюдських прав та свобод (зокрема на самовираженість), що є невід’ємною складовою storytelling(у). Розкрито особливості та переваги використання педагогічного storytelling(у) під час навчання (легше встановити контакт зі студентами; пожвавити атмосферу в аудиторі, створивши невимушену обстановку; привернути й тримати увагу; розвинути особисту креативність та ін.), а також запропоновано термін «lingvo storytelling» як особливої методики під час навчання філологічних дисциплін. Відмічено, що завдяки lingvo storytelling(у) педагогам вдається легше зацікавити студентів вивчати нову лексику, розуміти аудіо-розповіді та створювати власні цікаві перекази.uk
dc.description.abstractIn the article, through the analysis of national and foreign scientific literature on the outlined issues, it has been able to reconstruct the key historical periods of the development of storytelling, and also it has been traced of transformation from a business tool to a special pedagogical method in educational institutions. The key reasons for the spread of storytelling in business as an effective communication tool for the corporate interaction of the team in the company, a powerful and stable image story of the brand and a strong, authoritative story as client reviews to expand the number of consumers/ users have been clarified. The field of application of storytelling in Ukraine, where the leading place belongs to pedagogy, journalism and, in recent years, marketing has been investigated. These features were determined, first of all, by cultural- historical and socio-economic factors. In particular, the absence of Ukrainian statehood before 1991, the presence of a command-administrative management system that denied liberal economic relations (private business), as well as the restriction of universal human rights and freedoms (in particular, self-expression), which is an integral part of storytelling. The features and advantages of using pedagogical storytelling during education have been revealed (it is easier to establish contact with students; to enliven the atmosphere in the classroom by creating a relaxed atmosphere; to attract and hold attention; to develop personal creativity, etc.), and also the term "lingvo storytelling" has been proposed as a special technique during the teaching of philological disciplines. It has been emphasized that thanks to lingvo storytelling, teachers can more easily interest students in learning new vocabulary, understand audio stories and create their own interesting stories.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectstorytellinguk
dc.subjectпедагогічний storytellinguk
dc.subjectlingvo storytellinguk
dc.subjectпрофесійний розвиток вчителяuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.subjectосвітня технологіяuk
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectstorytellinguk
dc.subjectpedagogical storytellinguk
dc.subjectlingvo storytellinguk
dc.subjectteacher’s professional developmentuk
dc.subjectlearning technologyuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.subjectinnovative learning technologiesuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.titleStorytelling: шлях від інструменту в бізнесі до інноваційної методики у галузі філологіїuk
dc.title.alternativeStorytelling: the way from a tool in business to an innovative methodology in the field of philologyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Вип. 36. 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
STORYTELLING ШЛЯ ВІД ІНСТРУМЕНТУ В БІЗНЕСІ.pdf421.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.