Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаповалова, Галина Валентинівна-
dc.date.accessioned2016-02-25T11:59:58Z-
dc.date.available2016-02-25T11:59:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationШаповалова, Г. Комунікативна стратегія сучасних українських журналів для жінок / Г. Шаповалова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 20. – С. 97–101. – Бібліогр.: с. 101 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6988-
dc.description.abstractНа основі аналізу сучасних часописів у статті досліджується комунікативна стратегія журналів, орієнтованих на жіночу аудиторію. Зокрема, автор розглядає формально-змістові особливості жіночих видань як безпосереднє втілення комунікативної стратегії. Ключові слова: комунікативна мета, комунікативна стратегія, жіночий журнал, формально-змістові особливості, стратегія мовленнєвого спілкування.uk
dc.description.abstractThe article, based on the analysis of modern periodicals, deals with the communicative strategy of magazines focused on women audience. In particular, the author consider formal and contextual peculiarities of women’s periodicals as a direct representation of communicative strategy. Key words: communicative purpose, communicative strategy, women’s magazine, formal and contextual peculiarities, the strategy of speech communication.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія;-
dc.subjectкомунікативна метаuk
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk
dc.subjectжіночий журналuk
dc.subjectформально-змістові особливостіuk
dc.subjectстратегія мовленнєвого спілкуванняuk
dc.titleКомунікативна стратегія сучасних українських журналів для жінокuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 20 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ СУЧАСНИХ.pdf307.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.