Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70064
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козубовська, Ірина Василівна | - |
dc.contributor.author | Постолюк, М. | - |
dc.contributor.author | Милян, Жанна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-02T20:20:22Z | - |
dc.date.available | 2025-02-02T20:20:22Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Козубовська І. В., Постолюк М., Милян Ж. І. Деякі особливості досвіду навчання в початковій школі Великої Британії. Norwegian Journal of development of the International Science. 2021. № 56 (3). Р. 51–54. | uk |
dc.identifier.other | DOI: 10.24412/3453-9875-2021-56-3-51-54 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70064 | - |
dc.description.abstract | This article deals with the investigation of some peculiarities of primary schools in Great Britain. The difference between primary schools un Ukraine and Great Britain is disclosed. National Curriculum of the UK. Primary School, and curriculum content are discussed (validity, utility, learn ability, consistency with social realities, self sufficiency, significance). Special attention is paid to such questions as multicultural education and religious education in primary schools. Different approaches to this problem are considered. | uk |
dc.description.abstract | В статті досліджуються особливості функціонування початкової школи у Великій Британії. Наголо- шується на суттєвих відмінностях початкової школи України і Великої Британії. Аналізується зміст про- грами і навчального плану початкової школи (обґрунтованість, практичність, розвиток інтелектуальних здібностей, системність, зв'язок з життям, самостійність, продуктивність). Особлива увага звертається на такі питання, як полікультурне і релігійне виховання в початковій школі. Розглядаються різні підходи сто- совно цього питання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Norwegian Journal of development of the International Science; | - |
dc.subject | school | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | boarding school | uk |
dc.subject | curriculum | uk |
dc.subject | Great Britain | uk |
dc.subject | молодша школа | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | школа-пансіон | uk |
dc.subject | програма | uk |
dc.subject | Велика Британія | uk |
dc.title | Some peculiarities of learning experience in primary schools of Great Britain | uk |
dc.title.alternative | Деякі особливості досвіду навчання в початковій школі Великої Британії | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
51-53.pdf | 642.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.