Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрудкий, Б. О.-
dc.date.accessioned2025-02-07T10:47:29Z-
dc.date.available2025-02-07T10:47:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрудкий Б. О. Актуальні проблеми правового регулювання політичної реклами як форми передвиборної агітації у соціальних мережах/ Б. О. Прудкий //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2024. – №5. – С. 118-123 – Бібліогр.: с. 123 (9 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/312938/303967uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70298-
dc.description.abstractВказується, в сьогоденні роль мережі Інтернет з усім тим безмежним обсягом цифрового контенту, що продукується на її просторах щодня переоцінити вкрай важко. Нині саме різноманітні соціальні мережі, інші онлайн-платформи стали не лише засобом розміщення та розповсюдження інформації, але й основним комунікаційним полем, котре з часом здійснило справжню революцію у сфері взаємодії користувачів. Стаття присвячена питанням правового регулювання політичної реклами як форми передвиборної агітації у соціальних мережах та на інших онлайн-платформах, має на меті виокремлення центральних проблем, а також окреслення контуру можливих шляхів вирішення таких проблем за рахунок дослідження українського та міжнародного досвіду роботи з контролем інформаційного поля, а саме в частині провадження агітаційної діяльності відповідних суб’єктів у соціальних мережах, на інших онлайн-платформах під час виборчого процесу. Особлива увага у поточному дослідженні приділяється співвідношенню національного та корпоративного регулювання питань, пов’язаних з вико-ристанням послуг зарубіжних онлайн-платформ з розміщення інформації, що має характер політичної реклами. Крім того, окреслюється коло проблем, котрі зараз знаходяться поза спектром правового регулювання та обумовлені з одного боку швидкими темпами розвитку цифрових технологій, з іншого – природою та сутністю такого явища як агітація в цілому, а саме в частині широкого інструментарію для здійснення впливу на аудиторію. Як наслідок, наголошується на необхідності співпраці держави як законодавця та корпорацій як недержавних суб’єктів, що володіють та здійснюють управління конкретними ресурсами, використовуваними для розміщення матеріалів передвиборної агітації. Також зроблено висновок про потребу звернути особливу увагу на удосконалення національної законодавчої бази в частині розуміння політичної реклами як соціального феномену та створення спеціальних норм для врегулювання правовідносин щодо розміщення такої реклами у соціальних мережах та на інших онлайн-платформах.uk
dc.description.abstractIt is indicated that today the role of the Internet with all the unlimited amount of digital content that is produced in its spaces every day is extremely difficult to overestimate. Nowadays, it is various social networks and other online platforms that have become not only a means of placing and distributing information, but also the main communication field, which over time has made a real revolution in the field of user interaction.The article is devoted to the issues of legal regulation on political advertising and election campaignd in social media and on other online platforms, aims to highlight the central problems, as well as to outline the spectrum of possible ways to solve such problems through the study of Ukrainian and international experience of working with the control of the information field, namely, in the part of campaigning activities of the relevant subjects in social media, on other online platforms during the election process. Special focus in the current study is made on the correlation of national and corporate regulation of issues related to the use of foreign online platforms services for posting information that is considered as political advertising. In addition, it outlines a range of problems that are currently outside the scope of legal regulation and are caused, on the one hand, by the rapid pace of digital technologies development, and on the other hand, by the nature and essence of such a phenomenon as election campaigns and political advertising means in general, namely in terms of a wide range of tools for influencing the audience. As a result, the need for cooperation between the state as a legislator and corporations as non-state entities that own and manage specific resources used for posting election campaign materials is emphasized. It was also concluded that there is a need to pay special attention to the improvement of the national legislative framework in terms of understanding political advertising as a social phenomenon and creating special requirements for the regulation of legal relations regarding such advertising placement in social media and other online platforms.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпередвиборна агітаціяuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectмедіаuk
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.subjectонлайн-платформаuk
dc.subjectelection campaignuk
dc.subjectpolitical advertisinguk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectmediauk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectonline platformsuk
dc.titleАктуальні проблеми правового регулювання політичної реклами як форми передвиборної агітації у соціальних мережахuk
dc.title.alternativeCurrent issues of legal regulation on political advertising in election campaigns in social mediauk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 5. 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
312938-Текст статті-723989-1-10-20241008.pdf254.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.