Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарук, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-11T12:08:18Z | - |
dc.date.available | 2025-02-11T12:08:18Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Гончарук, О. Практика навчання пунктуації учнів початкової школи / О. Гончарук // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 25–30. – Бібліогр.: с. 29–30 (9 назв). – рез. укр., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70457 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1q8sPwlOmOe6--eF1_poNOxEojl7an3a7/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Актуальність статті зумовлена відсутністю методики формування пунктуаційних умінь учнів початкових класів. Запропоновано аналіз програм, підручників, методичних посібників та результати констатувального зрізу, які доводять потребу створення експериментальної методики формування пунктуаційної грамотності молодших школярів. | uk |
dc.description.abstract | The relevance of the article is caused bу the lack of methods for forming punctuation skills іn elementary school students. It is proposed the analysis of programs, textbooks, methodical manuals and the results of the ascertain section, which prove the needs of the creation of experimental methods of punctuation literacy formation іn junior school-children. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | УжНУ " Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні інновації у фаховій освіті; | - |
dc.subject | аналіз, | uk |
dc.subject | знання, | uk |
dc.subject | система вправ і завдань. | uk |
dc.subject | уміння, | uk |
dc.subject | програма, | uk |
dc.subject | підручники, | uk |
dc.subject | пунктуація, | uk |
dc.subject | методика, | uk |
dc.subject | розділові знаки, | uk |
dc.subject | analysis, | uk |
dc.subject | program tutorials, | uk |
dc.subject | textbooks, | uk |
dc.subject | punctuation, | uk |
dc.subject | methodology, | uk |
dc.subject | signs of punctuation | uk |
dc.subject | technique | uk |
dc.subject | knowledge, | uk |
dc.subject | skills, | uk |
dc.subject | system of exercises and tasks. | uk |
dc.title | Практика навчання пунктуації учнів початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Practice of teaching punctuation to studentsfrom elementary school. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.