Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70457
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарук, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-11T12:08:18Z | - |
dc.date.available | 2025-02-11T12:08:18Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Гончарук, О. Практика навчання пунктуації учнів початкової школи / О. Гончарук // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 25–30. – Бібліогр.: с. 29–30 (9 назв). – рез. укр., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70457 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1q8sPwlOmOe6--eF1_poNOxEojl7an3a7/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Актуальність статті зумовлена відсутністю методики формування пунктуаційних умінь учнів початкових класів. Запропоновано аналіз програм, підручників, методичних посібників та результати констатувального зрізу, які доводять потребу створення експериментальної методики формування пунктуаційної грамотності молодших школярів. | uk |
dc.description.abstract | The relevance of the article is caused bу the lack of methods for forming punctuation skills іn elementary school students. It is proposed the analysis of programs, textbooks, methodical manuals and the results of the ascertain section, which prove the needs of the creation of experimental methods of punctuation literacy formation іn junior school-children. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | УжНУ " Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні інновації у фаховій освіті; | - |
dc.subject | аналіз, | uk |
dc.subject | знання, | uk |
dc.subject | система вправ і завдань. | uk |
dc.subject | уміння, | uk |
dc.subject | програма, | uk |
dc.subject | підручники, | uk |
dc.subject | пунктуація, | uk |
dc.subject | методика, | uk |
dc.subject | розділові знаки, | uk |
dc.subject | analysis, | uk |
dc.subject | program tutorials, | uk |
dc.subject | textbooks, | uk |
dc.subject | punctuation, | uk |
dc.subject | methodology, | uk |
dc.subject | signs of punctuation | uk |
dc.subject | technique | uk |
dc.subject | knowledge, | uk |
dc.subject | skills, | uk |
dc.subject | system of exercises and tasks. | uk |
dc.title | Практика навчання пунктуації учнів початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Practice of teaching punctuation to studentsfrom elementary school. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка.pdf | 295.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.