Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70679
Название: Особливості національно-патріотичної підготовки військовослужбовців країн Північноатлантичного Альянсу
Другие названия: Features of the national patriotic training of military officers of the countries of the North Atlantic Alliance
Авторы: Чупрій, Л. В.
Сіра, О. В.
Ключевые слова: національно-патріотична підготовка військовослужбовців, національні цінності, зарубіжний досвід, США, Франція, Німеччина, Великобританія, Ізраїль, national-patriotic training of servicemen, foreign experience, USA, France, Germany, Great Britain, Israel
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Чупрій, Л. В. Особливості національно-патріотичної підготовки військовослужбовців країн Північноатлантичного Альянсу / Л. В. Чупрій, О. В. Сіра // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 37. – С. 31–35. – Бібліогр.: с. 35 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/37/7.pdf
Серия/номер: Регіональні студії;
Краткий осмотр (реферат): В статті аналізуються особливості національно-патріотичної підготовки військовослужбовців країн Північноатлантичного Альянсу. Підкреслюється, що в більшості армій НАТО виховна робота акцентується на формуванні та розвитку в військовослужбовців високих військово-професійних якостей, почуття патріотизму, дотримання морально-етичних норм у військовому колективі, що закріплені у військовій присязі та етичному кодексі Збройних сил цих країн. Вказується, що в Північноатлантичному альянсі на сьогодні уніфіковано проведення виховної та морально-психологічної підготовки військовослужбовців, включаючи формування національно-патріотичного виховання у військових колективах. Зазначається, що при вихованні патріотизму в Збройних силах країн НАТО велика увага приділяється пропаганді, спрямованій на підвищення рівня бойової готовності та розвитку необхідних навичок для захисту країни. Цьому сприяють знання про військові традиції, такі як відданість своєму виду Збройних сил, роду військ, частині чи підрозділу, а також впровадження нових армійських звичаїв для подолання консервативності та стереотипності мислення. Підкреслюється, що на практиці спостерігаються певні відмінності щодо підготовки військовослужбовців у різних країнах. Наприклад, у французькій армії наголос робиться на курсовому підході до навчання та виховання, з активною участю громадянських фахівців. Велика Британія визначається індивідуальним підходом до виховання, з урахуванням особистісного характеру та індивідуалізацією процесу формування морально-бойового духу. У Німеччині ключовим аспектом є психологічна адаптація майбутніх офіцерів до умов сучасних збройних конфліктів. США виокремлюються багаторівневою системою навчання та виховання для офіцерів.
The article analyzes the peculiarities of national-patriotic training of military personnel of the countries of the North Atlantic Alliance. It is emphasized that in most NATO armies, educational work is focused on the formation and development of high military professional qualities, a sense of patriotism, and compliance with moral and ethical norms in the military team, which are enshrined in the military oath and the code of ethics of the Armed Forces of these countries. It is indicated that educational and moral and psychological training of military personnel, including the formation of national and patriotic education in military teams, is currently unified in the North Atlantic Alliance. It is noted that during the education of patriotism in the Armed Forces of NATO countries, great attention is paid to propaganda aimed at increasing the level of combat readiness and developing the necessary skills for the defense of the country. This is facilitated by knowledge of military traditions, such as loyalty to one's type of Armed Forces, military branch, unit or unit. It is noted that in practice there are certain differences in the training of military personnel in different countries. For example, in the French army, emphasis is placed on a course approach to training and education, with the active participation of civilian specialists. Great Britain is defined by an individual approach to education, taking into account the individual character and individualization of the process of formation of morale and fighting spirit. In Germany, a key aspect is the psychological adaptation of future officers to the conditions of modern armed conflicts. The USA is distinguished by a multi-level system of training and education for officers.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70679
ISSN: 2663-6115
Располагается в коллекциях:Регіональні студії №37 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdf347.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.