Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозяр, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorСтрілець, Олег Романович-
dc.contributor.authorСтрілець, Володимир Миколайович-
dc.date.accessioned2025-02-17T11:31:01Z-
dc.date.available2025-02-17T11:31:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКозяр, М. Проблема проектування змісту професійної підготовки студентів внз технічного спрямування в умовах компетентістного підходу, інноваційних технологій навчання та САПР / М. Козяр, В. Стрілець, О. Стрілець // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 233–238. – Бібліогр.: с. 237–238 (15 назв). – рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70686-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1YAap-_3BugiKHTze0Kaz5BlkVmul47iV/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі проектування змісту професійної підготовки студентів напряму «Механічна інженерія» в умовах компетентністного підходу, інноваційних техно­логій навчання та САПР.uk
dc.description.abstractТhе problem ofthe contentdesigningfor professional training оf students іn technical universities іn terms ofcompetencyapproach, innovative educationaI. technologiesand CAD.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectзміст підготовки,uk
dc.subjectтехнічний фахівець.uk
dc.subjectдіяльність,uk
dc.subjectкомпетентністність,uk
dc.subjectінноваційні технологій на­ вчання,uk
dc.subjectтехнологія «електронних макетів виробів»uk
dc.subjectcontent of training,uk
dc.subjecttechnician.uk
dc.subjectcompetency,uk
dc.subjectinnovative educational technologiesuk
dc.subjectCAD,uk
dc.subject"electronic models products"uk
dc.subjecttechnology,uk
dc.subjectactivity,uk
dc.titleПроблема проектування змісту професійної підготовки студентів внз технічного спрямування в умовах компетентістного підходу, інноваційних технологій навчання та САПРuk
dc.title.alternativeТhе problem ofthe contentdesigningfor professionш training оf students іn technical universities іn terms ofcompetencyapproach, innovative educationaI. technologiesand CAD.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.