Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозубовська Ірина Василівна-
dc.contributor.authorСойма Наталя Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-02-17T12:04:11Z-
dc.date.available2025-02-17T12:04:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКозубовська, І. Профілактичні технології у виховній роботі з молоддю: організація продуктивного дозвілля / І. Козубовська, Н. Сойма // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 239–243. – Бібліогр.: с. 243 (8 назв). – рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70693-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1LtDn9v4ubemnZtAV118h62OuTqAVow1X/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглядаються деякі профілактичні технології виховної роботи з молоддю. Наголошується на важлuвій ролі організації продуктивного дозвілля молоді з метою запобі­гання девіантним проявам.uk
dc.description.abstractІn this article some preventive technologies of educative work with youth are considered The important role of organization of productive youth leisure іn preventive work is especially underlined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectдевіаціі;uk
dc.subjectпрофілактика.uk
dc.subjectдозвілля,uk
dc.subjectмолодь,uk
dc.subjectdeviations,uk
dc.subjectprevention.uk
dc.subjectleisure,uk
dc.subjectyouth,uk
dc.titleПрофілактичні технології у виховній роботі з молоддю: організація продуктивного дозвілляuk
dc.title.alternativePreventive technologies іn educative work with youth: organization of productive leisure.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.