Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorСоболь, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-02-18T08:11:32Z-
dc.date.available2025-02-18T08:11:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМарчук, Л. Інноваційні технології формування асертивної поведінки майбутнього фахівця / Л. Марчук, Н. Соболь // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 255–260. – Бібліогр.: с. 259–260 (16 назв). – рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70734-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1LbQlNVfFPzq3hr0DXexzL1pvxNgvg2IP/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування асертивної поведінки майбутнього фа­хівця шляхом застосування інтерактивних технологій.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problem of formation of thefuture specialist's assertive behavior bу means of interac­tive technologies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectасертивна поведінка,uk
dc.subjectформування,uk
dc.subjectінтерактивні технології:uk
dc.subjectмайбутній фахівець,uk
dc.subjectassertive behavior,uk
dc.subjectinteractive technology.uk
dc.subjectformation,uk
dc.subjectfuture specialist,uk
dc.subjectinnovative technology,uk
dc.titleІнноваційні технології формування асертивної поведінки майбутнього фахівцяuk
dc.title.alternativeInnovative technologies of the juture specialist's assertive behavior formation.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2015 / Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.