Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтойка, Олеся Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-02-19T10:35:04Z-
dc.date.available2025-02-19T10:35:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтойка, О. Можливості використання освітнього досвіду США у розвитку системи вищої освіти України / О. Стойка // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. пр. / голов. ред. В.І. Смоланка. – Ужгород : УжНУ " Говерла", 2015. – Вип. 1 (6). – С. 346–351. – Бібліогр.: с. 351 (4 назви). – рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70777-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/13YRvprliyQKvT5ITrdbWvYpe5xzSOpEZ/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ дослідженні зосереджена увага на трансформаційних процесах у вищій школі США, які відбуваються впродовж останніх десятиріч. Розглядаються основні напрями викорис­тання досвіду США в розвитку системи вищої освіти України.uk
dc.description.abstractThis research focuses оn peculiarities of transformation processes taking place іn higher education of the United States іn recent decades.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні інновації у фаховій освіті;-
dc.subjectпрофесійна підготовка,uk
dc.subjectтрансформаційні процеси.uk
dc.subjectвища школа США,uk
dc.subjectprofessional training,uk
dc.subjectthe US high school,uk
dc.subjecttransformation processesuk
dc.titleМожливості використання освітнього досвіду США у розвитку системи вищої освіти Україниuk
dc.title.alternativeТhе possibilities of USA educational experience use іn tlie development оf hiigher education іn Ukraine.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 1(6). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка.pdf295.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.