Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70779
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУсов, Д. С.-
dc.date.accessioned2025-02-19T10:42:46Z-
dc.date.available2025-02-19T10:42:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУсов, Д. С. Конкурентна розвідка як інструмент формування стратегії компанії / Д. С. Усов // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), І. М. Вегеш, Є. І. Гайданка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 38. – С. 48–52. – Бібліогр.: с. 51–52 (20 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/38/9.pdfuk
dc.identifier.issn2663-6115-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70779-
dc.description.abstractСучасний бізнес означений надзвичайною конкуренцією та різноманітними викликами й ризиками як наслідком зміни ринкової кон’юнктури, появи новітніх технологій і засобів маркетингу, а також високим рівнем невизначеності, постійною зміною конкурентного середовища. Одним з ефективних інструментів формування бізнес-стратегії компанії за цих умов є конкурентна розвідка, яка передбачає не суто відстеження інформації про конкурентів, а збирання й аналіз інформації для підтримки процесу прийняття рішень у бізнесі із широкого спектра джерел залежно від очікуваного результату. На підставі досвіду провідних компаній у конкурентній розвідці виокремлюють дві складові – тактичну і стратегічну. Тактична конкурентна розвідка полягає в досягненні короткострокових цілей (розроблення, зміна цінової політики або залучення ключового клієнта). Стратегічна конкурентна розвідка сприяє досягненню довгострокових цілей бізнесу (зміна п’ятирічної стратегії, визначення «вільних ніш» на ринку). Справжня цінність конкурентної розвідки виявляється в тому, щоб надати менеджерам компанії організаційний інструмент, який дозволить зрозуміти, що конкурент зробить у майбутньому, а не те, що він уже зробив. Конкурентна розвідка дозволяє сформувати розуміння конкурентного середовища, виявити конкурентні загрози й можливості, розробити стратегії для досягнення конкурентної переваги та зрештою отримати стратегічну перевагу в бізнес-середовищі. Часто вона спрямована на довгострокову перспективу, розглядаючи тенденції в конкурентному середовищі протягом певного періоду та здійснюючи прогнозування потенційних майбутніх сценаріїв, що допомагає передбачити зміни на ринку та спланувати відповідні заходи. Структурний аналіз, який здійснюється в межах конкурентної розвідки, становить фундаментальну основу для формулювання конкурентної стратегії в бізнес-середовищі. Конкурентну розвідку активно використовують у прогресивних компаніях розвинутих країнах, адже менеджери усвідомлюють, що за відсутності контролю за діяльністю конкурентів їхні стратегічні плани будуть безуспішними. Новітня парадигма в економіці розвинутих країн ґрунтується на самоаналізі, самодостатності й самооновленні, що потребує застосування можливостей конкурентної розвідки, орієнтованої на розвиток.uk
dc.description.abstractModern business is characterized by extreme competition and is full of various challenges and risks due to changes in the market situation, the emergence of the latest technologies and marketing tools, as well as a high level of uncertainty, a constant change in the competitive environment. One of the effective tools for forming a company's business strategy in certain conditions is competitive intelligence, which is not a simple tracking of information about competitors. It consists in collecting and analyzing information to support the decision-making process in business and relies on a wide range of sources, depending on the expected result. Based on the experience of leading companies in competitive intelligence, two components are distinguished: tactical and strategic. Tactical competitive intelligence consists in achieving short-term goals (developing, changing pricing policy or attracting a key customer). Strategic competitive intelligence contributes to the achievement of long-term business goals (change of 5-year strategy, definition of "vacant niches" in the market). The real value of competitive intelligence is to provide company managers with an organizational tool that will allow them to understand what the competitor will do in the future, not what he has already done. Competitive intelligence allows you to form an understanding of the competitive environment, identify competitive threats and opportunities, develop strategies to achieve competitive advantage and, as a result, gain a strategic advantage in the business environment. It often takes a long-term perspective, looking at trends in the competitive environment over a period of time and forecasting potential future scenarios, which helps anticipate market changes and plan accordingly. Structural analysis, which is carried out within the framework of competitive intelligence, forms the fundamental basis for formulating a competitive strategy in the business environment. Competitive intelligence is used in developed countries in companies that are actively developing, because managers understand that in the absence of control over their activities, their strategic plans will fail. The latest paradigm in the economy of developed countries is based on introspection, self-sufficiency and self-renewal, which requires the application of development-oriented competitive intelligence capabilities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesРегіональні студії;-
dc.subjectконкурентна розвідкаuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectтактична конкурентна розвідкаuk
dc.subjectстратегічна конкурентна розвідкаuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectcompetitive intelligenceuk
dc.subjectbusinessuk
dc.subjecttactical competitive intelligenceuk
dc.subjectstrategic competitive intelligenceuk
dc.subjectcompetitorsuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.titleКонкурентна розвідка як інструмент формування стратегії компаніїuk
dc.title.alternativeCompetitive intelligence as a tool for forming the company's strategyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Регіональні студії №38 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОНКУРЕНТНА РОЗВІДКА ЯК ІНСТРУМЕНТ.pdf391.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.