Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедашківська, Тетяна Євгенівна-
dc.contributor.authorШепа, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorЛещенко, Анжеліка Вячеславівна-
dc.date.accessioned2025-02-21T10:04:45Z-
dc.date.available2025-02-21T10:04:45Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationПерспективи використання віртуальних асистентів та інших інтелектуальних систем у процесі вивчення філологічних дисциплін Недашківська Т.Є. Шепа Н.С. Лещенко А.В. Вісник науки та освіти №11(17).Видавнича група: Наукові перспективи,2023.С-1509uk
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/70898-
dc.description.abstractПроцеси цифрової трансформації у сучасному суспільстві охоплюють всі аспекти людського життя, включаючи виробництво товарів, наукові дослідження, освіту, культуру, побут та інше. Особливо важливою галуззю для цифрової ери є освіта, оскільки вона сприяє підвищенню рівня цифрової грамотності, ефективному використанню електронних ресурсів, розвиває навички безпечної поведінки у цифровому середовищі і впливає на якість життя громадян. Метою статті було проаналізувати та обґрунтувати використання інноваційних технологій у вивченні філологічних дисциплін. Віртуальні асистенти та інші інтелектуальні системи набувають зростаючої популярності в галузі освіти, де вони допомагають здобувачам освіти та викладачам виконувати різні завдання, починаючи від надання відповідей на запитання і закінчуючи наданням рекомендацій і підтримки. Такі інформаційні системи обробляють велику кількість особистих даних, оскільки в їх основі лежать принципи безпосереднього доступу до баз даних, які користувачі надають відповідно до угод про конфіденційність. Коли у здобувача освіти виникає питання щодо певної теми, він може звернутися до віртуального асистента (чат-бота), щоб одержати миттєву відповідь, не ISSN 2786-6165 (ONLINE) №11(17)2023 966 чекаючи на відповідь від викладача. У статті було визначено основні перспективи використання віртуальних асистентів та інших інтелектуальних систем. Було охарактеризовано найпоширеніші типи чат-ботів, якими можуть користуватися здобувачі освіти в процесі вивчення філологічних дисциплін. Проаналізовано використання такого чат-боту, як ChatGPT – системи штучного інтелекту, яка здатна розуміти письмову та усну мову і взаємодіяти з учасниками освітнього процесу у спонтанній розмовній манері. Попри численні переваги використання різних віртуальних асистентів у сфері освіти, існують і певні недоліки. Одним з основних є обмеженість можливості чат-ботів зрозуміти та адекватно відповісти на запитання здобувачів освіти. Використання деяких віртуальних асистентів може призвести до зменшення безпосереднього спілкування між учасниками навчального процесу, що може вплинути на якість освіти та розвиток навичок спілкування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВісник науки та освітиuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectінноваційні технології, штучний інтелект, чат- бот, інтелектуальні системи, філологічна освітаuk
dc.titleПерспективи використання віртуальних асистентів та інших інтелектуальних систем у процесі вивчення філологічних дисциплінuk
dc.title.alternativeProspects of using virtual assistants and other intelligent systems in the study of philological disciplinesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри романських мов та зарубіжної літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перспективи використання.pdf414.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.