Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71126
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХаритонюк, О. Л.-
dc.date.accessioned2025-02-27T19:15:51Z-
dc.date.available2025-02-27T19:15:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХаритонюк, О. Л. Фінансова децентралізація як психологічний стимул розвитку громад / О. Л. Харитонюк // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Вип. 19. – С. 60–63. – Бібліогр.: с. 63 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/19/12.pdfuk
dc.identifier.issn2663-6115-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71126-
dc.description.abstractДо впровадження реформи децентралізації влади велика кількість місцевих податків і зборів не залишалася на місцях, а відправлялася в центральні органи влади, громадяни не могли повноцінно впливати на місцеву політику, тому існував «певний психологічний бар’єр для господарювання на своїй землі». Так як у сучасному світі гроші є одним із основних інструментів досягнення цілей, дослідження питання фінансової децентралізації є дуже важливим. Проблема полягає в шляхах наповнення бюджетів об’єднаних територіальних громад, оскільки у зв’язку з існуванням тіньової економіки, наявністю інформаційної війни, низького рівня розуміння питань державного та місцевого управління деякими політиками й державними службовцями, проблем правового регулювання децентралізаційної реформи державний і місцеві бюджети втрачають великі гроші. Гальмування фінансової децентралізації відбувається, оскільки процес реалізації реформи є більше політичним процесом, ніж державницьким, в Україні кожні 5 років змінюється політичний курс країни, залежно від олігархічних настроїв (то в бік Європейського Союзу та Північноатлантичного альянсу, то в бік Росії), що, у свою чергу, впливає на розвиток як країни загалом, так й окремих громад. Також в Україні невисокий рівень податкової культури. У статті проаналізовано можливості, які надаються органами державної влади України, міжнародними організаціями та громадянським суспільством для наповнення бюджетів об’єднаних територіальних громад. Проаналізовано показники збільшення надходжень до місцевих бюджетів у зв’язку з упровадження фінансової децентралізації, розглянуто питання покращення ефективності адміністрування податків і зборів, а також висвітлено психологічний аспект децентралізаційної реформи. Розглянуто питання правового регулювання інституту інспектора праці та його ролі в реальній легалізації робочих міст. Варто пам’ятати, що не лише фінанси є основним ресурсом для розвитку та успішності громад, оскільки люди – це головний ресурс. Громадські активісти, бізнесмени, науковці, молодь, управлінці, іноземці – усі вони є основним джерелом, яке наповнює життям місцеве самоврядування. Лише в спільному діалозі та з мінімальним впливом політики суспільство може досягнути конкретного результату.uk
dc.description.abstractBefore implementing the reform of decentralization of power, many local taxes and fees were not in the communities, but went to the central authorities. Citizens could not fully influence local politics, because it was “a certain psychological barrier to managing their land”. In the modern world, money is one of the main tools for achieving goals, so research question of financial decentralization is very important. The problem is the ways of filling local budgets. State and local budgets lose big money, because of shadow economy, information warfare, poor policy understanding of the issues of state and local governance, problems of legal regulation of decentralization reform. The slowdown in financial decentralization occurs because the reform process is a more political process than a state process. Every 5 years the political course of the country changes, depending on the mood of the oligarchs (then towards the European Union and the North Atlantic Alliance, then towards Russia), it affects for the development of the country and communities. Also, there is a low level of tax culture in Ukraine. The article analyzes the opportunities provided by state bodies of Ukraine, international organizations and civil society for filling local budgets. The indicators of increase of local budget revenues are analyzed. The issues of improving the efficiency of administration of taxes and fees are discussed. Also, the psychological aspect of decentralization reform is highlighted. The legal regulation of the labor inspectorate institute and its role in the real legalization of workplaces are considered. It is important to remember that not only finances are a major resource for the development and success of communities, because people are a major resource. Community activists, businessmen, academics, youth, managers, foreigners – all of them are the main source that fills the life of local government. Only through joint dialogue and with minimal policy impact, society can achieve concrete results.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesРегіональні студії;-
dc.subjectдецентралізаціяuk
dc.subjectбюджетuk
dc.subjectгромадаuk
dc.subjectактивізаціяuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectdecentralizationuk
dc.subjectbudgetuk
dc.subjectcommunityuk
dc.subjectactivationuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.titleФінансова децентралізація як психологічний стимул розвитку громадuk
dc.title.alternativeFinancial decentralization as a psychological stimulus for community developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2019 / Регіональні студії № 19

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФІНАНСОВА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ.pdf326.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.