Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71292
Назва: Глобальна ідентичність як тип соціальної ідентичності
Інші назви: Global identity as a type of social identity
Автори: Бартош, Олена Павлівна
Смага, Василь Михайлович
Ключові слова: вплив, глобалізація, глобальна ідентичність, локальна ідентичність, соціальна ідентичність, impact, globalization, global identity, local identity, social identity
Дата публікації: 2024
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Бартош, О. П. Глобальна ідентичність як тип соціальної ідентичності / О. П. Бартош, В. М. Смага // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія : Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2024. –Вип. 2 (55). – С. 14–18. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 17 (21 назва)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Глобалізація вплинула на те, як люди живуть, налаштовують своє фізичне середовище, створюють інститути, які керують їхньою діяльністю, і будують ринки, на яких відбувається обмін ресурсами, товарами та послугами. Економічні та культурні обміни, викликані хвилями глобалізації, призвели до змін у демографії та психографії споживачів. Завдяки прогресу в технологіях, транспорті, глобальному експорті та медіа-інноваціях глобальні потоки інформації, продуктів і послуг стали більш поширеними та швидкими. Культурні обміни не тільки сприяють формуванню експансивної культури, але й впливають на психологічну та соціальну ідентичність людей. Глобалізація сприяє вільному обміну думками та спілкуванню в усьому світі, що веде до підвищення обізнаності людей про навколишній світ у цілому. Психологічні наслідки локальної культури для ідентичності так само ефективні, як і вплив глобальної культури на ідентичність. Локальна ідентичність може набувати багатьох форм, від етнічної приналежності до національності до навіть менших локальних ототожнень, наприклад, із сусідством. Мета статті: розглянути глобальну ідентичність як тип соціальної ідентичності. Методи дослідження: аналіз та узагальнення наукової літератури для з’ясування підходів до визначення сутності глобальної та локальної ідентичності; теоретичне узагальнення для формулювання висновків щодо глобальної ідентичності як типу соціальної ідентичності.
Globalization has affected, perhaps more than any other force, the way people live, configure their physical environment, create the institutions that govern their activities, and build the markets in which they exchange resources, goods, and services. Economic and cultural exchanges brought about by waves of globalization have led to changes in consumer demographics and psychographics, i.e. changes in consumer aspirations, motivations, and behaviour. Advances in technology, transportation, global exports, and media innovation have made global flows of information, products, and services more widespread and rapid. Cultural exchanges not only contribute to the formation of an expansive culture but also affect the psychological and social identity of people. Globalization promotes the free exchange of ideas and communication throughout the world, which leads to an increase in people’s awareness of the world around them as a whole. Globalization leads to the formation of the general consciousness of people about humanity. In its purest form, this common consciousness of people about humanity is called «global identity». The article aims to consider global identity as a type of social identity. Research methods applied: analysis and generalization of scientific literature to clarify approaches to defining the essence of global and local identity; theoretical generalization for formulating conclusions about global identity as a type of social identity. The psychological effects of local culture on identity are just as effective as the effects of global culture on identity. Local identity can take many forms, from ethnicity to nationality to even smaller local identifications such as neighborhood.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71292
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:2024 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(55)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЛОБАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК ТИП СОЦІАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ.pdf313.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.