Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71294
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товт-Коршинський, Андрій Валерійович | - |
dc.contributor.author | Товт, Валерій Адальбертович | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-04T19:12:32Z | - |
dc.date.available | 2025-03-04T19:12:32Z | - |
dc.date.issued | 2025-02-27 | - |
dc.identifier.citation | Товт-Коршинський Андрій. Педагогічні технології вдосконалення вольових якостей учнів старшого шкільного віку засобами фізичного виховання / Андрій Товт-Коршинський, Валерій Товт : Матеріали 79-ої підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу факультету здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Уклад. д. пед. н. Стеблюк С.В., 27-28 лютого 2025 року. Ужгород, 2025. С. 79-83. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71294 | - |
dc.description | Методом інтерв’ювання вчителів визначалися вольові якості, які є важливими для учнів старшого шкільного віку. За результатами інтерв’ювання отримали найвищий рейтинг значимості такі вольові якості: наполегливість, самостійність, терпіння, самовладання, цілеспрямованість, витримка, ініціативність, сміливість і рішучість. розроблені засоби виховання та методи педагогічного впливу на вольові якості учнів старших класів. Підібрано комплекси фізичних вправ, а також низка методичних прийомів, які сприяли вдосконаленню цих вольових якостей. Відповідно до рекомендацій вчителі створювали умови, які забезпечували формування упевненості учнів у власних силах; усвідомлення значення успішно виконаного завдання, формування свідомого прагнення до самовдосконалення. | uk |
dc.description.abstract | Показано, що у старшому шкільному віці існує природна потреба у руховій активності. Правильно організована рухова активність сприяє становленню особистості учня, вихованню його вольових якостей. Доведено, що учні з високим рівнем розвитку позитивних вольових якостей набагато впевненіші в своїх силах. Вони готові взяти на себе відповідальність за вирішення складних завдань, проявляють рішучість в стресогенних ситуаціях, зберігають емоційну рівновагу в умовах змагання, проявляють наполегливість при доланні різного роду перешкод. | uk |
dc.description.sponsorship | Власні кошти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" | uk |
dc.subject | Педагогічні технології вдосконалення вольових якостей учнів старшого шкільного віку | uk |
dc.subject | Педагогічні технології, вольові якості, учні старшого шкільного віку. | uk |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ | uk |
dc.title.alternative | PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES FOR ENHANCING THE WILLPOWER OF SENIOR SCHOOL STUDENTS THROUGH PHYSICAL TRAINING | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези вольові якості.pdf | 567.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.