Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовт-Коршинський, Андрій Валерійович-
dc.contributor.authorТовт, Валерій Адальбертович-
dc.date.accessioned2025-03-04T19:12:32Z-
dc.date.available2025-03-04T19:12:32Z-
dc.date.issued2025-02-27-
dc.identifier.citationТовт-Коршинський Андрій. Педагогічні технології вдосконалення вольових якостей учнів старшого шкільного віку засобами фізичного виховання / Андрій Товт-Коршинський, Валерій Товт : Матеріали 79-ої підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу факультету здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Уклад. д. пед. н. Стеблюк С.В., 27-28 лютого 2025 року. Ужгород, 2025. С. 79-83.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71294-
dc.descriptionМетодом інтерв’ювання вчителів визначалися вольові якості, які є важливими для учнів старшого шкільного віку. За результатами інтерв’ювання отримали найвищий рейтинг значимості такі вольові якості: наполегливість, самостійність, терпіння, самовладання, цілеспрямованість, витримка, ініціативність, сміливість і рішучість. розроблені засоби виховання та методи педагогічного впливу на вольові якості учнів старших класів. Підібрано комплекси фізичних вправ, а також низка методичних прийомів, які сприяли вдосконаленню цих вольових якостей. Відповідно до рекомендацій вчителі створювали умови, які забезпечували формування упевненості учнів у власних силах; усвідомлення значення успішно виконаного завдання, формування свідомого прагнення до самовдосконалення.uk
dc.description.abstractПоказано, що у старшому шкільному віці існує природна потреба у руховій активності. Правильно організована рухова активність сприяє становленню особистості учня, вихованню його вольових якостей. Доведено, що учні з високим рівнем розвитку позитивних вольових якостей набагато впевненіші в своїх силах. Вони готові взяти на себе відповідальність за вирішення складних завдань, проявляють рішучість в стресогенних ситуаціях, зберігають емоційну рівновагу в умовах змагання, проявляють наполегливість при доланні різного роду перешкод.uk
dc.description.sponsorshipВласні кошти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Ужгородський національний університет"uk
dc.subjectПедагогічні технології вдосконалення вольових якостей учнів старшого шкільного вікуuk
dc.subjectПедагогічні технології, вольові якості, учні старшого шкільного віку.uk
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯuk
dc.title.alternativePEDAGOGICAL TECHNOLOGIES FOR ENHANCING THE WILLPOWER OF SENIOR SCHOOL STUDENTS THROUGH PHYSICAL TRAININGuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези вольові якості.pdf567.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.