Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2025-03-06T07:55:11Z-
dc.date.available2025-03-06T07:55:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКанюк, О. Л. Ретроспективний аналіз становлення системи науково-дослідницької діяльності студентів у європейських університетах / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія : Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2024. –Вип. 2 (55). – С. 23–27. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 26–27 (10 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71361-
dc.description.abstractПредставлено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку системи науково-дослідницької діяльності студентів у європейських закладах вищої освіти. Досліджено еволюцію цієї системи від зародження перших університетів у середньовіччі до сучасного етапу розвитку вищої освіти в Європі. Розглянуто особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів у провідних європейських університетах, таких як Оксфордський університет, Технічний університет м.Мюнхен та Університет Лейдена. Аналізується роль студентських наукових товариств у розвитку дослідницької культури та формуванні наукового світогляду студентів. Розглянуто питання фінансування студентської науково-дослідницької діяльності, механізмів підтримки студентських досліджень, включаючи державні гранти, університетські фонди та програми приватних компаній. Мета статті полягає у проведенні порівняльного історико-педагогічного аналізу систем науково-дослідницької діяльності студентів у різних європейських країнах, виявленні спільних тенденцій та національних особливостей. Методи дослідження: історико-педагогічний аналіз літератури, синтез, порівняння та теоретичне узагальнення. Практичне значення дослідження полягає в можливості ефективного використання студентами досвіду становлення системи науково-дослідницької діяльності студентів провідних європейських університетів.uk
dc.description.abstractThe article presents a historical and pedagogical analysis of the formation and development of the system of student scientific research activities in European institutions of higher education. The evolution of this system is studied, tracing its roots from the birth of the first universities in the Middle Ages to the modern stage of higher education development in Europe. Special attention is given to analyzing the impact of world wars, technological progress, and globalization on the development of student research. The article examines the peculiarities of organizing student research activities in leading European universities, including the University of Oxford, the Technical University of Munich, and Leiden University. The role of student scientific societies in cultivating a research culture and shaping the scientific outlook of students is also analyzed. Attention is paid to the issue of financing student research activities, with various mechanisms for supporting student research considered, including state grants, university funds, and private company programs. The components of the student research activity system discussed ‒ such as the integration of research into the educational process, international cooperation, use of advanced technologies, interdisciplinary approaches, and alignment with societal needs ‒ demonstrate their effectiveness in training new researchers who can address modern challenges and contribute to the development of science and society. The purpose of the article is to conduct a historicalpedagogical analysis of student research activity systems in different European countries. The research methods applied: historical-pedagogical, literature analysis, synthesis, comparison, and theoretical generalization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectєвропейські університетиuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectінновації в освітіuk
dc.subjectінтернаціоналізація освітиuk
dc.subjectнауково-дослідницька діяльність студентівuk
dc.subjectEuropean universitiesuk
dc.subjectstudents of higher education institutionsuk
dc.subjectinnovations in educationuk
dc.subjecteducation internationalizationuk
dc.subjectscientific and research activities of studentsuk
dc.titleРетроспективний аналіз становлення системи науково-дослідницької діяльності студентів у європейських університетахuk
dc.title.alternativeRetrospective analysis of the formation of the system of student research activities in European universitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (55) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ.pdf315.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.