Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLohvynenko, Tetyana-
dc.contributor.authorVarga, Nataliya-
dc.contributor.authorPopyk, Mariana-
dc.date.accessioned2025-03-06T16:35:26Z-
dc.date.available2025-03-06T16:35:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLohvynenko, T. Professionally oriented scientific and research activity of students as an important component of competent specialist training / T. Lohvynenko, N. Varga, M. Popyk // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія : Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2024. –Вип. 2 (55). – С. 49–54. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 52–53 (15 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71397-
dc.description.abstractThe issue of the development of research skills and the organization of research activities of students of higher education institutions is multifaceted. Currently, one of the leading global trends in university education is the integration of the research component into the process of training of future specialists. The purpose of the article: to consider the features of professionally oriented scientific and research activity of students. Research methods applied: theoretical analysis of scientific sources on the issue of scientific and research work as an important component of the training of higher education institutions students; critical and analytical analysis of concepts, theories, and methods. Professionally oriented research work includes observation, study of facts and phenomena of professional reality; awareness of professional issues, their analysis; developing a goal and setting tasks; proposing hypotheses, choosing research methods; theoretical problem solving; and evaluation of the obtained results by the goals set. The main functions of professionally oriented research activity are: social; intersocial; systemic; integrative; modeling; information; communicative; technological; motivational; developmental; and reflexive. The outlined content of the functions of the research activity allows us to distinguish and analyze certain personal qualities, as well as several research and professional knowledge, abilities, and skills. An important component of research activities is an emotional attitude to the R&D. The search for approaches to solving the task is additionally regulated by emotional assessments that are formed as a result of the task and can change repeatedly. Awareness of future professional activity is decisive: the activity of students in scientific research depends on how they imagine their profession and whether they consider the skills of research work as a component of specialist competence. A necessary quality of researchers is sociability and independence.uk
dc.description.abstractПитання розвитку дослідницьких умінь та організації дослідницької діяльності студентів закладів вищої освіти є багатогранним. Нині одним із провідних світових трендів університетської освіти є інтеграція дослідницької складової у процес підготовки майбутніх фахівців. Мета статті: розглянути особливості професійно спрямованої науково-дослідницької діяльності студентів. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми науково-дослідницької діяльності як важливої складової підготовки студентів закладів вищої освіти; критичний та аналітичний аналіз концепцій, теорій і методів. Професійно орієнтована дослідницька діяльність включає: спостереження, вивчення фактів і явищ професійної дійсності; усвідомлення професійних питань, їх аналіз; розробка мети та постановка завдань; висування гіпотез, вибір методів дослідження; теоретичне вирішення задач; оцінка отриманих результатів відповідно до поставлених цілей. Основні функції професійно орієнтованої дослідницької діяльності: соціальна; міжсоціальна; системна; інтегративна; моделювання; інформаційна; комунікативна; технологічна; мотиваційна; розвивальна; рефлексивна. Окреслений зміст функцій дослідницької діяльності дозволяє виокремити та проаналізувати окремі особистісні якості, а також низку дослідницьких і професійних знань, умінь і навичок. Важливою складовою дослідницької діяльності є емоційне ставлення до науково-дослідницької діяльності. Пошук підходів до вирішення завдання додатково регулюється емоційними оцінками, які формуються в результаті виконання завдання і можуть неодноразово змінюватися. Визначальним є усвідомлення майбутньої професійної діяльності: активність студентів у науковому дослідженні залежить від того, як вони уявляють свою професію і чи вважають навички науково-дослідницької діяльності складовою компетентності фахівця. Необхідною якістю дослідників є комунікабельність і незалежність.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУжНУuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.subjectscientific and research activityuk
dc.subjectscientific researchuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectнауково-дослідницька діяльністьuk
dc.subjectнаукове дослідженняuk
dc.subjectуміння та навичкиuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleProfessionally oriented scientific and research activity of students as an important component of competent specialist traininguk
dc.title.alternativeПрофесійно спрямована науково-дослідницька діяльність студентів як важлива складова підготовки компетентних фахівцівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2024 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(55)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROFESSIONALLY ORIENTED SCIENTIFIC.pdf309.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.