Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71398
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельничук, Діана Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-03-06T16:40:54Z-
dc.date.available2025-03-06T16:40:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМельничук, Д. С. Структура професійної готовності майбутніх фахівців із соціальної роботи до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості / Д. С. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія : Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород: ДВНЗ "УжНУ", 2024. –Вип. 2 (55). – С. 55–59. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 58 (10 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71398-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст та особливості професійної готовності майбутніх фахівців із соціальної роботи до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості. На основі аналізу праць науковців різних сфер розглянуто сутність понять «готовність» та «професійна готовність». Визначено професійну готовність як складну характеристику особистості, яка складається з професійних та особистісних якостей, необхідних для успішного здійснення професійної діяльності. Професійна готовність майбутніх соціальних працівників передбачає наявність кoмплексу oсoбистiсних знaнь, умiнь, нaвичoк, якoстей, здiбнoстей, прoфесiйнoї спрямoвaнoстi, які сприяють успішній реалізації фахівця соціальної сфери у професійній діяльності. Мета статті: визначення та обґрунтування структури професійної готовності майбутніх фахівців із соціальної роботи до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості. Методи дослідження: аналіз наукових публікацій з проблеми структурування готовності майбутніх фахівців із соціальної роботи до професійної діяльності та узагальнення структури професійної готовності до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості. Визначено різні наукові погляди та підходи щодо розуміння структурних компонентів професійної готовності. У рамках дослідження розкрито, проаналізовано та обґрунтовано структурні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців із соціальної роботи до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-змістовий, операційно-діяльнісний, особистісно-психологічний, рефлексивно-оцінний.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to determine and substantiate the structure of professional readiness of future specialists in social work to provide a complex social services for the formation of vitality. Research methods applied: the analysis of scientific publications on the problem of structuring the readiness of future specialists in social work for professional activity and generalisation of the structure of professional readiness to provide a to provide a complex social services for the formation of vitality. Various scientific views and approaches to understanding the structural components of professional readiness have been identified. The article analyzes the content and features of the professional readiness of future social work specialists for the provision of complex social services for the formation of vitality. Based on the analysis of the works of scientists in various fields, the essence of the concepts "readiness" and "professional readiness" was considered. Professional readiness is defined as a complex characteristic of a person, which consists of professional and personal qualities necessary for the successful implementation of professional activities. The professional readiness of future social workers presupposes the presence of a complex of knowledge, abilities, skills, qualities, abilities, and professional orientation, which contribute to the successful realization of a specialist in the social sphere in professional activity. Within the framework of the study, the structural components of the professional readiness of future social work specialists to provide complex social services for the formation of sustainability are revealed, analyzed, and substantiated: motivational-value, cognitive-content, operational-active, personal-psychological, and reflective-evaluative components.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectжиттєстійкістьuk
dc.subjectкомплексна соціальна послуга з формування життєстійкостіuk
dc.subjectпрофесійна готовністьuk
dc.subjectфахівець із соціальної роботиuk
dc.subjectsustainabilityuk
dc.subjectcomprehensive social service for sustainability forminguk
dc.subjectprofessional readinessuk
dc.subjectsocial work specialistuk
dc.titleСтруктура професійної готовності майбутніх фахівців із соціальної роботи до надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкостіuk
dc.title.alternativeThe structure of the professional readiness of future specialists in social work to provide complex social services for the formation of vitalityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2024 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(55)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ.pdf310.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.