Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7160
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сливка, Михайло Васильович | - |
dc.contributor.author | Лендєл, Василь Георгійович | - |
dc.contributor.author | Сливка, Олександр Георгійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-02T12:30:32Z | - |
dc.date.available | 2016-03-02T12:30:32Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Сливка, М. В. Наукометричні підходи в розробці алгоритму моніторингу наукової діяльності працівників вищої школи / М. В. Сливка, В. Г. Лендєл, О. Г. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / редкол.: С.Ю. Чундак (голов. ред.), В.І. Гомонай, Н.П. Голуб та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 23-24. – С. 61–63. – Бібліогр.: с. 63 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7160 | - |
dc.description.abstract | The algorithm of monitoring worker’s high school science activity on a base of sciencemetric principles had been elaborated. It gives possibility of quantity correlation of general rating of science activity from kind of scientific work, status of scientific author’s specific contribution, size and issues of scientific work and scientist’s private data. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Хімія; | - |
dc.title | Наукометричні підходи в розробці алгоритму моніторингу наукової діяльності працівників вищої школи | uk |
dc.title.alternative | Sciencemetric routes in algorithm elaboration of monitoring worker’s high school science activity | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 23-24 - 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НАУКОМЕТРИЧНІ ПІДХОДИ В РОЗРОБЦІ АЛГОРИТМУ.pdf | 101.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.