Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦирфа, Ю. А.-
dc.date.accessioned2025-03-13T08:06:14Z-
dc.date.available2025-03-13T08:06:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦирфа, Ю. А. Соціальний вплив засобів масової інформації як чинник конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави / Ю. А. Цирфа // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : УжНУ, – 2018. – Вип. 13. – С. 52–56. – Бібліогр.: с. 56 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/13/12.pdfuk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71663-
dc.description.abstractВ умовах посилення ролі засобів масової інформації в усіх сферах життєдіяльності суспільства важливим видається їх вплив на соціально-політичний і культурний розвиток соціуму. Збільшення такого впливу прямо приводить до видозміни ідентитетів населення тієї чи іншої держави, трансформуючи його ідентичність. Соціальна ідентичність зазнає впливу масової культури, що продукується засобами масової інформації, та часто вибудовується під дією їхніх психологічних прийомів і маніпуляцій. Оскільки колективна ідентичність суспільства, що розвивається в межах певної держави, є основою зовнішньополітичної ідентичності останньої, активна діяльність сучасних засобів масової інформації позначається на процесі ідентифікації державного суб'єкта на міжнародній арені. Засвоєння медійної культури нового зразка з боку соціуму трансформує набір світоглядних норм і символів, необхідних для вибудовування зовнішньополітичної ідентичності держави. Відтак остання має знівельовувати наявний вплив засобів масової інформації задля збереження відносної стабільності процесу власної ідентифікації та вироблених позицій у світовому політичному просторі.uk
dc.description.abstractDue to increasing role of mass media in all the spheres of social life activities, their influence on social and political and cultural development of the society seems to be crucially important. The growth of such influence directly leads to the modification of people’s identity markers within a particular state and, therefore, transforms the latter’s identity. Mass culture produced by the media influences social identity which is also often built under the impact of their psychological techniques and manipulations. Since the collective identity of society that develops in a certain state is the basis of the latter’s foreign policy identity, the active actions of modern mass media affect the process of identification of the state on the international arena. Assimilation of a new media culture by the society transforms a set of worldview norms and symbols to be necessary for building a foreign policy identity of the state. Therefore, the latter should balance the existing influence of the media in order to preserve the relative stability of the process of its identification and the positions it has within the world political space.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.relation.ispartofseriesРегіональні студії;-
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.subjectзовнішньополітична ідентичністьuk
dc.subjectдержаваuk
dc.subjectсоціумuk
dc.subjectсоціальний впливuk
dc.subjectсвітоглядuk
dc.subjectmass mediauk
dc.subjectforeign policy identityuk
dc.subjectstateuk
dc.subjectsocietyuk
dc.subjectsocial influenceuk
dc.subjectworldviewuk
dc.titleСоціальний вплив засобів масової інформації як чинник конструювання зовнішньополітичної ідентичності державиuk
dc.title.alternativeSocial influence of mass media as a factor to construct foreign policy identity of the stateuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Регіональні студії №13 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СОЦІАЛЬНИЙ ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.pdf213.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.