Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71888
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потюк, Софія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-20T06:53:56Z | - |
dc.date.available | 2025-03-20T06:53:56Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Технології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку: методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів (для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)/ Укладач С.В. Потюк. Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2025. 51 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71888 | - |
dc.description | Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «Технології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку» (для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)/ Укладач С.В. Потюк. Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2025. 51 с. | uk |
dc.description.abstract | «Технології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку» − це навчальна дисципліна, яка належить до циклу вибіркових дисциплін і є важливою у професійній підготовці фахівців зі спеціальної освіти. У межах вивчення дисципліни студенти опанують ефективними технологіями альтернативної та додаткової комунікації, що сприятиме удосконаленню комунікативних навичок дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Виконуючи завдання самостійної роботи здобувачі вищої освіти мають поглибити отримані теоретичні знання з тем курсу «Технології альтернативної і додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку». Самостійна робота над навчальною дисципліною включає: опрацювання теоретичних основ альтернативної і додаткової комунікації; вивчення окремих тем питань, що передбачені для самостійного опрацювання; поглиблене вивчення літератури за певною тематикою та пошук додаткової інформації; підготовку до практичних (семінарських) занять. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дитина з порушеннями психофізичного розвитку | uk |
dc.subject | альтернативна і додаткова комунікація | uk |
dc.title | Технології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Розташовується у зібраннях: | Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні рекомендації АДК (2).pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.