Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотюк, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2025-03-20T06:53:56Z-
dc.date.available2025-03-20T06:53:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТехнології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку: методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів (для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)/ Укладач С.В. Потюк. Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2025. 51 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71888-
dc.descriptionМетодичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «Технології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку» (для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)/ Укладач С.В. Потюк. Ужгород, ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2025. 51 с.uk
dc.description.abstract«Технології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку» − це навчальна дисципліна, яка належить до циклу вибіркових дисциплін і є важливою у професійній підготовці фахівців зі спеціальної освіти. У межах вивчення дисципліни студенти опанують ефективними технологіями альтернативної та додаткової комунікації, що сприятиме удосконаленню комунікативних навичок дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Виконуючи завдання самостійної роботи здобувачі вищої освіти мають поглибити отримані теоретичні знання з тем курсу «Технології альтернативної і додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку». Самостійна робота над навчальною дисципліною включає: опрацювання теоретичних основ альтернативної і додаткової комунікації; вивчення окремих тем питань, що передбачені для самостійного опрацювання; поглиблене вивчення літератури за певною тематикою та пошук додаткової інформації; підготовку до практичних (семінарських) занять.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдитина з порушеннями психофізичного розвиткуuk
dc.subjectальтернативна і додаткова комунікаціяuk
dc.titleТехнології альтернативної та додаткової комунікації з дітьми з порушеннями психофізичного розвиткуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні рекомендації АДК (2).pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.