Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71890
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБебик, В. М.-
dc.date.accessioned2025-03-20T07:38:09Z-
dc.date.available2025-03-20T07:38:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБебик, В. М. Політична праксеологія і методологічна еволюція / В. М. Бебик // Регіональні студії: науковий збірник / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), Ю. О. Остапець, В. М. Бокоч та ін. – Ужгород : УжНУ, – 2017. – Вип. 10. – С. 5–12. – Бібліогр.: с. 12 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://regionalstudies.uzhnu.uz.ua/archive/10/3.pdfuk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/71890-
dc.description.abstractСистема політичних наук загалом поділяється на такі групи наук: теоретичні (теорія та історія політичної думки, теорія та історія держави і права, політична філософія, політична історія, політична ідеологія |і т. ін.), праксеологічні (політичний менеджмент, політичний маркетинг, інформаційно-комунікаційний менеджмент) і теоретико-пракселогічні (політична психологія, політична соціологія, політичні комунікації, політична антропологія, політична культура, етно-державознавство | т. ін.). Політичний менеджмент і маркетинг розглядаються в цій статті як науки, що регулюють політичний ринок. Види політичного менеджменту: менеджмент виборчої кампанії, урядовий менеджмент, менеджмент політичної кампанії. Види політичного маркетингу: дослідження громадської думки, виборча інженерія, політичне рекламування та іміджелогія. Особливе значення має система політичної комунікації. Види політичної комунікації: через мас-медіа, організації, неформальні контакти.uk
dc.description.abstractSystem of Political Science is divided into three major groups sciences: theoretical (theory and history of political thought, theory and history of law, political philosophy, political history, political ideology, and so on.), Praxeological (political management, political marketing, information — communicative management) and theoretical prakselohichni (political psychology, political sociology, political communication, political anthropology, political culture, ethnic gosudarstvovedenie and so on. al.). Political management and marketing are considered as the sciences that governs the political market. Types of political marketing: public opinion research, electoral engineering, political advertising and image study. Types of political mamagenent: campaign management, government management, management of political campaign of particular importance is the system of political communication. Types of political communication: through the media, organizations, informal contacts.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.relation.ispartofseriesРегіональні студії;-
dc.subjectвладаuk
dc.subjectполітичний ринокuk
dc.subjectполітична праксеологіяuk
dc.subjectполітичний менеджментuk
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectполітична комунікаціяuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectgovernmentuk
dc.subjectpolitical marketuk
dc.subjectpolitical praxeologyuk
dc.subjectpolitical managementuk
dc.subjectpolitical marketinguk
dc.subjectpolitical communicationuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectmethoduk
dc.titleПолітична праксеологія і методологічна еволюціяuk
dc.title.alternativePolitical praxeology and methodological evolution of political scienceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Регіональні студії №10 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПОЛІТИЧНА ПРАКСЕОЛОГІЯ І МЕТОДОЛОГІЧНА ЕВОЛЮЦІЯ.pdf237.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.