Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72272
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потюк, Софія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-30T07:47:17Z | - |
dc.date.available | 2025-03-30T07:47:17Z | - |
dc.date.issued | 2025-02 | - |
dc.identifier.citation | Потюк С.В. Піктограми як засіб невербальної комунікації в інклюзивному освітньому середовищі. Матеріали 79-ої підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу факультету здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Уклад. д. пед. н. Стеблюк С.В., 27-28 лютого 2025 року. Ужгород, 2025. С. 23-27. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72272 | - |
dc.description.abstract | Питання початкової освіти в її сутнісному та інституційному вимірах вимагають координованих та зважених дій педагогів, фахівців та батьків з тим, що важливо створити інклюзивне освітнє середовище, в якому дитина з особливими освітніми потребами приймається такою, якою є, і різноманітність усвідомлюється як цінність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгород: ДВНЗ «УжНУ» | uk |
dc.subject | піктограми | uk |
dc.subject | альтернативна і додаткова комунікація | uk |
dc.subject | діти з порушеннями психофізичного розвитку | uk |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk |
dc.title | Піктограми як засіб невербальної комунікації в інклюзивному освітньому середовищі | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Піктограми_compressed.pdf | 152.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.