Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозубовська, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorСойма, Наталія Дмитрівнаuk
dc.date.accessioned2015-02-02T12:16:10Z-
dc.date.available2015-02-02T12:16:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКозубовська, І. В. Агресивність як форма прояву дезадаптації дітей [Текст] / І. В. Козубовська, Н. Д. Сойма // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 101–103. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 103 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/722-
dc.descriptionIn this article the issuesof aggressive children which are not able to adaptation have been considered. The connection between aggression and bad adaptation has been revealed. Ways and methods of preventive work have been proposed. So, regarding juveniles with the boundary level of mental and intellectual development there are the leading methods of correction and developmental training that allow to correct deviations in the cognitive area. Having the psychosocial maladjustment it is important to adequately selected psychosocial techniques and psychotherapeutic techniques to help effectively and address individual psychological problems. With social exclusion programmes including minors into new social relations are proposed, that perform function of resocialization institutions, form new positive life plans and aspirations. Key words : aggression, adaptation, preventive work, methods.uk
dc.description.abstractУ статті р озглядаються п итання а гресивності і д е- задаптованості дітей і підлітків. Підкреслюється наявність взаємозв’язку між цими явищами і пропонуються шляхи і ме- тоди профілактичної роботи. Так, стосовно неповнолітніх з пограничним рівнем психічного та інтелектуального розви- тку провідними є методи корекційно-розвиваючого навчання, які дозволяють виправити відхилення у пізнавальній сфері. При психосоціальній дезадаптації важливе місце відводиться адекватно обраним психосоціальним технологіям і психоте- рапевтичним методикам, які допомагають ефективно вирі- шувати індивідуально-психологічні проблеми. При соціальній дезадаптації використовуються програми по включенню неповнолітніх в систему нових соціальних відносин, які ви- конують функції інститутів ресоціалізації, формують нові позитивні життєві плани і устремління. Ключові слова : агресивність, адаптація, профілактика,uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectагресивністьuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectпрофілактикаuk
dc.subjectметодиuk
dc.titleАгресивність як форма прояву дезадаптації дітейuk
dc.title.alternativeAggressivity as form of character manifestation of childrenuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АГРЕСИВНІСЬ ЯК ФОРМА ПРОЯВУ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ.pdf481.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.