Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШашенкова, Аліна Олегівна-
dc.contributor.authorШукалова, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-03-31T11:37:53Z-
dc.date.available2025-03-31T11:37:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШашенкова А., Шукалова О. Інтегративна модель соціо-емоційної компетентності. Knowledge, Education, Law, Management. 2022. №2 (46). С. 158-165.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72314-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню моделі соціо-емоційної компетентності. За допомогою комплексу теоретичних методів (аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення) розглянуто авторські та концептуальні напрацювання, встановлений широкий перелік компонентів конструкта, але констатована відсутність єдиної інтегративної структури. Шляхом теоретичного моделювання побудована авторська модель соціо-емоційної компетентності, концептуальною базою якої виступили розробки О. Рендон та В. Семенова, а також концепції “CASEL”, “NESET”, “MESH”. До складу моделі увійшли такі елементи, як: соціо-емоційна обізнаність, самоусвідомлення, соціо-емоційне усвідомлення, самокерування, соціальне керування, самоефективність. Визначено, що модель є інтегративною стосовно напрацювань провідних закордонних дослідників, має консолідуючий характер, а також володіє стійкими ієрархічними зв’язками між компонентами. Перспективу подальших розвідок вбачаємо в емпіричній перевірці узгодженості компонентів запропонованої моделі на дослідницькій вибірці.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherKnowledge, Education, Law, Managementuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectсоціо-емоційна компетентністьuk
dc.subjectсоціо-емоційна обізнаністьuk
dc.subjectсамоусвідомленняuk
dc.subjectсамокеруванняuk
dc.subjectсоціо-емоційне усвідомленняuk
dc.subjectсоціальне керуванняuk
dc.subjectсамоефективністьuk
dc.titleІнтегративна модель соціо-емоційної компетентностіuk
dc.title.alternativeIntegracyjny model kompetencji socjoemocjonalnychuk
dc.title.alternativeAn integrative model of socioemotional competenceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.