Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Н. О.-
dc.contributor.authorШацька, Г. М.-
dc.date.accessioned2025-04-07T05:36:13Z-
dc.date.available2025-04-07T05:36:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТкачук, Н. О. Академічне письмо: ефективність «сирого» варіанту в написанні дипломної (магістерської) роботи з філологічних спеціальностей (з прикладом наукового дослідження з граматики німецької мови) / Н. О. Ткачук, Г. М. Шацька // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 37. – С. 124–129. – Бібліогр.: с. 129 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/37/15.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72588-
dc.description.abstractСтаття розглядає підготовку «сирого» варіанту тексту наукового дослідження в рамках дипломної (магістерської) роботи як ефективний інструмент та етап в процесі написання цієї роботи для здобувачів освітніх рівнів з філологічних спеціальностей. Теоретичні твердження статті можуть бути використані також для аналізу ефективності «сирого» варіанту тексту дипломної (магістерської) роботи з нефілологічних спеціальностей. Практичний приклад «сирого» варіанту та опрацьованого редагованого варіантів частини наукового дослідження на тему з граматики сучасної німецької мови «Tempus vs. temporale Konstruktion» вказує на технічні особливості «сирого» варіанту, демонструючи перехід від «сирого» варіанту до кінцевого варіанту, підкреслюючи тим самим ефективність «сирого» варіанту. В статті подані основні характеристики дипломної (магістерської) роботи з філологічних спеціальностей, до яких належать теоретичний та практичний (емпіричний) розділи, описані сім етапів її написання, серед яких етап підготовки «сирого» варіанту тексту знаходиться на 5-у місці, після якої відбувається опрацювання тексту та його кінцеве редагування як – відповідно – 6-ий та 7-ий етапи. Стаття подає дев’ять кроків підготовки «сирого» варіанту дипломної (магістерської) роботи, до основних з яких належать слідування за планом/ змістом дипломної роботи, нотування думок, змістове оформлення думок, не беручи до уваги мовно-стилістичне оформлення, тимчасове ігнорування правопису та стилю при нотуванні думок та ідей. Стаття подає чотири основні характеристики «сирого» варіанту тексту дипломної (магістерської) роботи, які полягають в тому, що «сирий» варіант містить всі основні короткі концептуальні твердження, без їх кінцевого мовного оформлення чи правильної структури, щоб визначити їх правильну послідовність в тексті наукового дослідження, показати автору хід думок та уможливити побачити основну концептуальну лінію наукового дослідження, яке представляє дипломна (магістерська) робота. Результати статті можуть бути використані для методичних рекомендацій з організації написання дипломної (магістерської) роботи та методики організації наукових досліджень.uk
dc.description.abstractThe article deals with the preparation of a “raw” variant of the text of a scientific research within the framework of a diploma (master's) thesis as an effective tool and stage in the process of writing this work for students of philological specialties. The theoretical statements of the article can be used to analyze the effectiveness of the “raw” variant of the text of a diploma (master's) thesis in non-philological specialties. A practical example of the “raw” and revised variants of a part of a research paper on the grammar of modern German “Tempus vs. temporale Konstruktion” indicates the technical features of the “raw” variant, demonstrating the transition from the “raw” to the final version, thus emphasizing the effectiveness of the “raw” variant. The article presents the main characteristics of a diploma (master's) thesis in philology, which includes theoretical and practical (empirical) sections, describes seven stages of its writing, among which the stage of preparing the “raw” variant of the text takes the 5th place, followed by the revision of the text and its final editing as – accordingly – the 6th and 7th stages. The article presents nine steps in preparing a “raw” variant of a diploma (master's) thesis, the main ones being following the outline/content of the thesis, noting down thoughts, arranging thoughts in a meaningful way without taking into account the language and stylistic design, temporarily ignoring spelling and style when noting down thoughts and ideas. The article presents four main characteristics of the “raw” variant of the text of a diploma (master's) thesis, which are that the “raw” varaint contains all the main short conceptual statements, without their final linguistic form or correct structure in order to determine their correct sequence in the text of a scientific research, to show the author the sequence of thoughts and to make it possible to see the main conceptual line of the scientific research. The results of the article can be used for methodological recommendations on the organization of writing a diploma (master's) thesis and methods of organizing scientific research, which is represented by a diploma (master's) thesis.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subject«сирий» варіантuk
dc.subjectосновні концептуальні твердженняuk
dc.subjectредагуванняuk
dc.subjectпослідовністьuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectетап написанняuk
dc.subjectнаукове дослідженняuk
dc.subjectхід думокuk
dc.subjectтекст дипломної (магістерської) роботиuk
dc.subject“raw” variantuk
dc.subjectmain conceptual statementsuk
dc.subjecteditinguk
dc.subjectsequenceuk
dc.subjectstructureuk
dc.subjectwriting stageuk
dc.subjectscientific researchuk
dc.subjecttrain of thoughtuk
dc.subjecttext of a diploma (master's) thesisuk
dc.titleАкадемічне письмо: ефективність «сирого» варіанту в написанні дипломної (магістерської) роботи з філологічних спеціальностей (з прикладом наукового дослідження з граматики німецької мови)uk
dc.title.alternativeAcademic writing: the effectiveness of the “raw” variant in writing of a diploma (master’s) thesis in philological specialties (with an example of a scientific researching on German grammar)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Вип. 37. 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКАДЕМІЧНЕ ПИСЬМО ЕФЕКТИВНІСТЬ «СИРОГО».pdf390.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.