Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSemenist, I. V.-
dc.contributor.authorDobrovolska, A. A.-
dc.date.accessioned2025-04-09T05:34:49Z-
dc.date.available2025-04-09T05:34:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSemenist, I. V. Analysis of the effectiveness of forming grammatical competence based on the “Topic-Comment” system for learners of the Chinese language at HSK 2 level / I. V. Semenist, A. A. Dobrovolska // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 37. – С. 177–182. – Бібліогр.: с. 182 (8 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/37/32.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72683-
dc.description.abstractThe paper provides a comprehensive analysis of the effectiveness of the “Topic-Comment” (TC) method in teaching Chinese grammar to Ukrainian-speaking students at HSK 2 level. Taking into account the substantive structural differences between the Ukrainian and Chinese languages, the process of mastering Chinese grammar requires adaptation to the peculiarity of the Ukrainian language system. The TC method focuses on identifying the topic and comment structure in the sentence. This helps students build logically and sequentially grammatical constructions, and as a result, learners increase their level of assimilation of the material. During the study was conducted an experiment with pupils and students, between the ages of 12 and 19, from two educational institutions: pupils were from the private institution “Сollegium Years” and students were from Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University. Pupils were divided into two groups: the experimental group of pupils was using the TC method, while the control group used traditional methods. The university students were not divided into groups – they were asked to assess their knowledge subjectively: “before” and “after” completing the course of learning the “Topic-Comment” method. Knowledge diagnostic, objective and subjective assessments of progress after the course were provided by using Google Forms. The study results showed that pupils who were studying with the TC method mastered word order and the usage of locatives compared to the control group. The TC method contributed to a deeper understanding of the grammatical structures of Chinese sentences and greater integration of grammar into communicative practice. Subjective assessments of the students demonstrated an increase the level of their grammatical competence. The obtained data confirm the feasibility of using the TC method in teaching Chinese grammar at the elementary level. Further research has a great promise to integrate TC with other approaches, evaluating its effectiveness at higher HSK levels, and studying its long-term impact on learning grammar.uk
dc.description.abstractУ статті здійснено комплексний аналіз ефективності методики «Топік-коментар» (ТК) у навчанні китайської граматики для україномовних студентів рівня HSK 2. Враховуючи суттєві структурні відмінності між українською та китайською мовами, процес засвоєння китайської граматики потребує адаптації до специфіки української мовної системи. Методика ТК, що базується на виділенні теми (топіка) й коментаря в структурі речення, допомагає студентам будувати граматичні конструкції логічно й послідовно, покращуючи рівень засвоєння матеріалу. У дослідженні проведено експеримент із залученням учнів та студентів 12-19 років із навчальних закладів: учні приватного закладу «Колегіум Єарс» та студенти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Учні були поділені на 2 групи: учасники експериментальної групи працювали за методикою ТК, тоді як контрольна група використовувала традиційні методи. Студенти не були поділені на групи – їм було запропоновано суб’єктивно оцінити свої знання «до» та «після» проходження курсу за методикою «Топік-коментар». Діагностика знань, об’єктивна та суб’єктивна оцінки прогресу після курсу здійснювалася за допомогою Google Форм. Результати дослідження показали, що учні, які навчалися за методикою ТК, ефективніше засвоїли порядок слів і використання локативів, ніж учні контрольної групи. Методика ТК сприяла глибшому розумінню граматичної структури китайських речень і більшій інтеграції граматики в комунікативну практику. Суб’єктивні оцінки студентів продемонстрували підвищення рівня граматичної компетентності. Отримані дані підтверджують доцільність використання методики ТК для навчання китайської граматики на початковому рівні. Перспективними є подальші дослідження для інтеграції ТК з іншими підходами, оцінки її ефективності на вищих рівнях HSK, а також дослідження довготривалого впливу на засвоєння граматики.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectChinese grammaruk
dc.subjectTopic-Comment methoduk
dc.subjectHSK 2uk
dc.subjectUkrainian-speaking studentsuk
dc.subjectword orderuk
dc.subjectкитайська граматикаuk
dc.subjectметодика Топік-коментарuk
dc.subjectHSK 2uk
dc.subjectукраїномовні студентиuk
dc.subjectпорядок слівuk
dc.titleAnalysis of the effectiveness of forming grammatical competence based on the “Topic-Comment” system for learners of the Chinese language at HSK 2 leveluk
dc.title.alternativeАналіз ефективності формування граматичної компетенції за системою «Тема-коментар» для тих, хто вивчає китайську мову HSK 2 рівняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Вип. 37. 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ANALYSIS OF THE EFFECTIVENESS OF FORMING GRAMMATICAL.pdf530.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.