Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72730
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВихрущ, А. В.-
dc.date.accessioned2025-04-09T12:11:22Z-
dc.date.available2025-04-09T12:11:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВихрущ, А. В. Штучний інтелект і самотність: особистісний вимір / А. В. Вихрущ // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 37. – С. 298–305. – Бібліогр.: с. 304–305 (21 назва); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/37/51.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72730-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано тему самотності в поезії, вплив цього явища на особистісний розвиток. Автор розглядає можливості використання штучного інтелекту для оцінки переваг і недоліків самотності, дидактичні особливості сучасних комп’ютерних технологій. В останні роки опубліковані результати численних досліджень щодо використання штучного інтелекту при вивченні іноземних мов. Автори підкреслюють можливості комп’ютерних технологій для збільшення словникового запасу, мотивації, моніторингу рівня засвоєння знань, підвищення рівня наочності, врахування індивідуальних особливостей учасників навчального процесу, ефективного повторення вивченого матеріалу з врахування досягнень мнемотехніки, врахування вітчизняного досвіду в єдності з найкращими досягненнями колег з інших країн, комунікації між фахівцями у процесі вибору оптимальних рішень. На даний час українські вчені мають значні досягнення в царині лінгводидактики. Водночас професійна лінгводидактика ще чекає на серійні дослідження монографічного рівня. Навіть штучний інтелект, розглядаючи цю проблему в контексті теоретичного обґрунтування та дослідженням процесу навчання, зокрема, з орієнтацією на професійну діяльність, підкреслює важливість вивчення лише іноземної мови. Серед перспективних проблем, які мають особистісну і суспільну значущість поза сумнівом є різнопланові аспекти самотності. Зауважимо, що саме в літературі, продовжуючи традиції народної культури, ця проблема викликала всебічне висвітлення. Значно пізніше ця проблематика стала пріоритетною у філософії, психології, соціології. Важливо оцінити можливості штучного інтелекту для оцінки цього складного і суперечливого явища. Цікавим буде порівняння висновків студентів з пропозиціями штучного інтелекту. Таке своєрідне змагання матиме важливе значення для професійного розвитку молоді й водночас дозволить протестувати можливості комп’ютерних програм, їх переваги та недоліки.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issue of loneliness in poetry and the impact of this phenomenon on personal development. The author explores the potential of using artificial intelligence to evaluate the advantages and disadvantages of loneliness, as well as the didactic features of modern computer technologies. In recent years, numerous studies have been published on the use of artificial intelligence in learning foreign languages. Researchers emphasize the capabilities of computer technologies in expanding vocabulary, enhancing motivation, monitoring knowledge acquisition, improving visualization, accommodating individual learning characteristics, ensuring effective review of material through advances in mnemonics, and integrating domestic experience with the best practices of foreign colleagues. AI also facilitates communication among specialists in the process of selecting optimal solutions. Currently, Ukrainian scholars have achieved significant progress in the field of linguodidactics. However, professional linguodidactics still awaits serial research at the monographic level. Even artificial intelligence, addressing this issue in the context of theoretical justification and research on language learning processes, particularly for professional purposes, underscores the importance of studying foreign languages. Among the perspective issues of personal and social significance there are the multifaceted aspects of loneliness. It is worth noting that literature, continuing the traditions of folk culture, has provided extensive coverage of this issue. Much later, this topic became a priority in philosophy, psychology, and sociology. It is essential to evaluate the potential of artificial intelligence in analysing this complex and contradictory phenomenon. A comparison of students' conclusions with AI-generated suggestions will be particularly interesting. Such a unique competition will be valuable for the professional development of young people while also testing the capabilities, advantages, and limitations of computer programs.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectсамотністьuk
dc.subjectпоезіяuk
dc.subjectхудожнє відображенняuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectlonelinessuk
dc.subjectpoetryuk
dc.subjectartistic representationuk
dc.titleШтучний інтелект і самотність: особистісний вимірuk
dc.title.alternativeArtificial intelligence and loneliness: a personal dimensionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Вип. 37. 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І САМОТНІСТЬ ОСОБИСТІСНИЙ ВИМІР.pdf435.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.