Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМошняга, Л. В.-
dc.date.accessioned2025-04-15T04:43:59Z-
dc.date.available2025-04-15T04:43:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМошняга Л. В. Кримінальна відповідальність за злочини проти безпеки авіаційного транспорту: міжнародно-правовий підхід / Л. В. Мошняга // Аналітично-порівняльне правознавство / редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Забровський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2021. – №4. – С. 357-361 – Бібліогр.: с. 361 (11 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/255545/252605uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/72871-
dc.description.abstractУ статті досліджено злочини проти безпеки авіаційного транспорту, які можна розділити на дві групи: захоплення повітряних суден та інші злочини проти безпеки цивільної авіації.Вивчено та досліджено нормативно-правове визначення класифікації злочинів міжнародного характеру, розбіжності в юридичній кваліфікації і термінологічному визначенні вказаних злочинів за законодавством іноземних держав, а також відсутність практичного застосування правових норм конвенцій щодо боротьби зі злочинами міжнародного характеру, в частині екстрадиції, що створює певні труднощі для подальшої екстрадиції осіб, які переховуються від слідства та суду в іноземній державі.У злочині міжнародного характеру, подібно внутрішньо-державному, виділяється склад злочину міжнародного характеру, що являє собою сукупність об’єктивних і суб’єктивних ознак, на підставі яких особи притягаються до кримінальної відповідальності. Але слід зазначити, що елементи складу злочину міжнародного характеру не завжди збігаються з елементами злочину у внутрішньо-держав-ному кримінальному законодавстві.Основні нормативні акти, спрямовані на забезпечення авіаційної безпеки, діють на трьох рівнях: глобальний рівень (Міжнародна Організація Цивільної Авіації (ІКАО), основні документи: Конвенція про злочини та деякі інші акти, які вчинюються на борту повітряних суден (Токіо, 1963 р.); Конвенція про боротьбу із незаконним захватом повітряних суден (Гаага, 1971 р.); Конвенція про боротьбу із незаконними актами, спрямованими проти безпеки цивільної авіації (Монреаль, 1971 р.); Протокол про боротьбу із актами насильства в аеропортах, які обслуговують цивільну авіацію (Монреаль, 1988 р., доповнює Монреальську Конвенцію 1971 р.); Конвенція про маркування пластичних вибухових речовин з метою їх виявлення (Монреаль, 1991 р.); Конвенція про боротьбу із незаконними актами стосовно Міжнародної цивільної авіації (Пекін, 2010 р.); регіональний рівень (Європейське агентство безпеки авіації (EASA), Європейська Конференція Цивільної Авіації (ECAC), Європейське і Північно-атлантичне бюро ІКАО (Париж), основні документи – Політика Європейської конференції цивільної авіації в сфері авіаційної безпеки; національний рівень – Державна авіаційна адміністрація (САА), основні документи: Повітряний кодекс України від 19.05.2011 р., Закон України «Про Державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації» від 20.02.2003 р., Наказ Міністерства транспорту і зв’язку України No 390 від 11.05.2007 р., Інструкція по оцінці рівня загрози безпеці цивільної авіації України.uk
dc.description.abstractThe article deals with crimes against air transport, which can be divided into two groups: seizures of aircraft and other crimes against civil aviation safety.The normative and legal definition of the classification of international crimes, disagreement in legal qualification and terminological definition of these crimes under the legislation of foreign states, as well as the lack of practical application of legal norms of conventions in combating international crimes, in part of the extradition, creates certain difficulties for the legislation. further extradition of persons hiding from investigation and court in a foreign state.In the crime of international character, similar to the internal state, the composition of the crime of inter-national character is allocated, which is a set of objective and subjective features, based on which individu-als attracted to criminal responsibility. But it should be noted that the elements of the crime of international character do not always coincide with elements of a crime in domestic criminal law.Basic normative acts aimed at providing aviation safety, operate on three levels: global level (Interna-tional Civil Aviation Organization (ICAO), basic documents: Crimes Convention and some other acts com-mitted on board aircraft (Tokyo, 1963) ; Convention on the fight against illegal capture of aircraft (GAAGA, 1971); Convention on the fight against illegal acts directed against the safety of civil aviation (Montreal, 1971); Protocol on the fight against acts of violence at airports serving civil aviation (Montreal, 1988, com-plements the Montreal Convention in 1971); Convention on the marking of plastic explosives in order to detect (Montreal, 1991); Convention on the fight against illegal acts concerning international civil aviation (Beijing, 2010) ; regional level (European Aviation Security Agency (EASA), European Civil Aviation Confer-ence (ECAC), European and North Atlantic Bureau of ICAO (Paris), Found Documents - Politics of the Euro-pean Civil Aviation Conference in Aviation Safety; National Level - State Aviation Administration (SAA), Ba-sic Documents: Air Code of Ukraine of 19.05.2011, Law of Ukraine “On the State Program of Aviation Safety of Civil Aviation” dated 20.02.2003, Order of the Ministry of Transport and Communications of Ukraine No. 390 dated May 11, 2007, instructions for assessing the risk of security of civil aviation of Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзлочини міжнародного характеруuk
dc.subjectбезпека міжнародної авіаціїuk
dc.subjectсклад злочину міжнародного характеруuk
dc.subjectздійснення акту насилля відносно особиuk
dc.subjectруйнування повітряного суднаuk
dc.subjectруйнування або пошкодження аеронавігаційного обладнання або втручання в його експлуатаціюuk
dc.subjectповідомлення явно помилкових відомостей і створення тим самим загрози безпеки повітряного судна в польотіuk
dc.subjectпорушенні авіаційної безпекиuk
dc.subjectзахоплення повітряного суднаuk
dc.subjectнезаконного втручання в діяльність цивільної авіаціuk
dc.subjectinternational crimesuk
dc.subjectinternational aviation safetyuk
dc.subjectinternational crimeuk
dc.subjectimplementation of an act of violence against a personuk
dc.subjectdestruction of an aircraftuk
dc.subjectdestruction or damage to aeronautical equipment or interference with its operationuk
dc.subjectreporting explicitly false information and creation thus the threat of aircraft safety in Flightuk
dc.subjectviolation of aviation safetyuk
dc.subjectcapture of an aircraftuk
dc.subjectillegal intervention in the activity of civil aviationuk
dc.titleКримінальна відповідальність за злочини проти безпеки авіаційного транспорту: міжнародно-правовий підхідuk
dc.title.alternativeCriminal responsibility for crimes against aviation transport safety: international legal approachuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2021 / Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
255545-Текст статті-587849-1-10-20220423.pdf233.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.