Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73058
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Akulova, N. Yu. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-22T07:25:33Z | - |
dc.date.available | 2025-04-22T07:25:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Akulova, N. Yu. The art of the cover: paratext and meaning in Ray Bradbury’s Dandelion Wine / N. Yu. Akulova // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Вип. 38. – С. 288–294. – Бібліогр.: с. 294 (23 назви); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/38/55.pdf | uk |
dc.identifier.issn | 2663-4880 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73058 | - |
dc.description.abstract | This research contributes to the advancement of interdisciplinary studies and introduces new approaches to analyzing peripheral texts within the context of literary scholarship. The article explores the role of the book cover in the semantic presentation of Ray Bradbury’s novel Dandelion Wine. By examining debut editions, the author investigates how publishers convey the novel’s semantic depth through the interplay between the author’s verbal text and the visual elements of book cover design. The study employs a paratextual approach, offering insights into the philosophical complexity and artistic specificity of the novel. The research methodology adopts a hybrid approach, integrating two heuristic frameworks (structural and contextual) developed by C.A. Crawford and I. Juricevic for interpreting visual tropes. The analysis focuses on key aspects such as the point of view as an aesthetic and semantic marker, and the semantic synthesis of the cover image and the title in relation to the main text. This integrated approach provides a deeper understanding of the relationship between the author’s artistic intent and its interpretation by publishers, as well as the pivotal role of the book cover in shaping readers’ perceptions. A detailed analysis of four representative covers reveals that the debut editions of Dandelion Wine reflect the publishers’ strategic efforts to capture and convey the novel’s semantic richness through the interaction of verbal and visual elements. These elements are deeply connected to Bradbury’s distinctive creative style, characterized by metaphorical depth, contrasts, and characteristic focal perspective. The study reveals that the visual imagery of these debut covers is closely tied to the metaphorical title, which serves as a significant vessel for the novel’s meaning. | uk |
dc.description.abstract | Дослідження є внеском у розвиток міждисциплінарних студій, і пропонує нові підходи до аналізу периферійних текстів у контексті літературознавства. Стаття присвячена вивченню ролі обкладинки у смисловій презентації роману Рея Бредбері «Кульбабове вино». На прикладі дебютних видань авторка аналізує, як видавці реалізують смисловий потенціал твору через взаємодію вербального авторського тексту і візуальних елементів оформлення книжкової обкладинки. У центрі уваги – паратекстуальний підхід, який дає змогу розкрити філософську багатогранність і художню специфіку цього твору. Методологія дослідження ґрунтується на гібридному підході, в основі якого два евристичних фрейми (структурний і контекстуальний), запропоновані К. Кроуфордом та І. Юрицевичем для інтерпретації візуальних тропів. Аналіз виконано з акцентом на таких аспектах: кут зору як естетично-смисловий маркер, смисловий синтез зображення на обкладинці та назви твору у їх взаємодії з основним текстом. У сукупності такий комплексний підхід уможливлює більш глибоке розуміння взаємозв’язку між художнім авторським задумом і його видавничою інтерпретацією, а також ролі книжкової обкладинки у формуванні читацького сприйняття. Детальний аналіз чотирьох репрезентативних обкладинок засвідчує, що дебютні видання роману «Кульбабове вино» Рея Бредбері відображають цілеспрямовані зусилля видавців розкрити смислову глибину твору через взаємодію вербальних і візуальних елементів, які тісно пов’язані з творчим стилем письменника, що вирізняється метафоричним багатством, контрастами та специфічною фокалізацією. Дослідження демонструє, що, як правило, візуальна образність дебютних обкладинок роману «Кульбабове вино» Рея Бредбері перебуває в тісному зв’язку з метафоричним заголовком твору як важливим носієм його змісту. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Закарпатські філологічні студії; | - |
dc.subject | paratext | uk |
dc.subject | book cover | uk |
dc.subject | intersemiotic translation | uk |
dc.subject | visual trope | uk |
dc.subject | pictorial device | uk |
dc.subject | паратекст | uk |
dc.subject | книжкова обкладинка | uk |
dc.subject | інтерсеміотичний переклад | uk |
dc.subject | візуальний троп | uk |
dc.subject | мистецький прийом | uk |
dc.title | The art of the cover: paratext and meaning in Ray Bradbury’s Dandelion Wine | uk |
dc.title.alternative | Мистецтво обкладинки: паратекст і сенс у «Кульбабовому вині» Рея Бредбері | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Вип. 38. 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE ART OF THE COVER PARATEXT AND MEANING.pdf | 478 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.