Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСало, Я. В.-
dc.date.accessioned2025-05-02T14:15:55Z-
dc.date.available2025-05-02T14:15:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСало, Я. В. Адаптація малого та середнього бізнесу в Україні до сучасних економічних викликів: роль маркетингових стратегій / Я. В. Сало // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2025. – Вип. 54. – С. 149–154. – Бібліогр.: с. 153–154 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/54_2025ua/25.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73388-
dc.description.abstractУ статті розглянуто ключові аспекти адаптації українського малого та середнього бізнесу в умовах екологічних викликів. Проаналізовано основні виклики, з якими зіштовхнувся український бізнес під час повномасштабної російсько-української війни. Здійснено аналіз основних маркетингових стратегій, які використовує український малий та середній бізнес та їх недоліки. Означено, що сучасні виклики, такі як, економічна криза, пандемія COVID-19, чи повномасштабна війна, змушують бізнес коригувати маркетингові стратегії. Зроблено висновки та зазначено, що з огляду на сучасні економічні тенденції, перспективи розвитку малого та середнього бізнесу в Україні значною мірою залежатимуть від здатності підприємців швидко реагувати на виклики, впроваджувати нові технології та застосовувати гнучкі маркетингові стратегії.uk
dc.description.abstractThe article examines key aspects of the adaptation of Ukrainian small and medium-sized businesses in the face of environmental challenges. Small and medium-sized businesses are an important element of the Ukrainian economy, as they provide employment for the population, contributing to the growth of the country's competitiveness. The main challenges faced by Ukrainian business during the full-scale Russian-Ukrainian war are analyzed. The main marketing strategies used by Ukrainian small and medium-sized businesses and their shortcomings are analyzed. It is noted that modern challenges, such as the economic crisis, the COVID-19 pandemic, or a full-scale war, force businesses to adjust their marketing strategies. Small and medium-sized businesses have traditionally used methods such as advertising in local media, printed materials, outdoor advertising, participation in exhibitions and PR events. In conditions of limited budgets, entrepreneurs choose the most profitable channels: instead of expensive television or nationwide campaigns, they focus on spot advertising in local media, on the radio or personal recommendations. Traditional advertising costs are strictly controlled and depend on the financial capabilities of the business. Despite the critical role of marketing in ensuring competitiveness, Ukrainian enterprises face numerous challenges in the effective application of marketing strategies, but they also have significant prospects for their application. Companies have to make more efforts to gain loyalty - through improving the level of service, product return guarantees, localized content and building an emotional connection with the audience. The conclusions are drawn and it is noted that, given current economic trends, the prospects for the development of small and medium-sized businesses in Ukraine will largely depend on the ability of entrepreneurs to quickly respond to challenges, implement new technologies and apply flexible marketing strategies. The country's post-war recovery, integration into European markets, and the growth of the digital economy are opening up new opportunities for business, creating the prerequisites for its long-term development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмалий бізнесuk
dc.subjectсередній бізнесuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectsmall businessuk
dc.subjectmedium businessuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectentrepreneursuk
dc.titleАдаптація малого та середнього бізнесу в Україні до сучасних економічних викликів: роль маркетингових стратегійuk
dc.title.alternativeAdaptation of Ukrainian small and medium businesses to modern economic challenges: the role of marketing strategiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2025 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 54

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АДАПТАЦІЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ.pdf394.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.