Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрудкий, Б. О.-
dc.date.accessioned2025-05-07T10:28:28Z-
dc.date.available2025-05-07T10:28:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрудкий Б. О. Актуальні проблеми правового регулювання політичної реклами як форми передвиборної агітації у соціальних мережах / Б. О. Прудкий // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 1. Вип. 81. – С. 138-144. - Бібліогр.: 144 с. (9 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/300552/292822uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73533-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням правового регулювання політичної реклами як форми передвиборної агітації у соціальних мережах та на інших онлайн-платформах, має на меті виокремлення центральних проблем, а також окреслення контуру можливих шляхів вирішення таких проблем за рахунок дослідження українського та міжнародного досвіду роботи з контролем інформаційного поля, а саме в частині провадження агітаційної діяльності відповідних суб’єктів у соціальних мережах, на інших онлайн-платформах під час виборчого процесу. Особлива увага у поточному дослідженні приділяється співвідношенню національного та корпоративного регулювання питань, пов’язаних з використанням послуг зарубіжних онлайн-платформ з розміщення інформації, що має характер політичної реклами. Крім того, окреслюється коло проблем, котрі зараз знаходяться поза спектром правового регулювання та обумовлені з одного боку швидкими темпами розвитку цифрових технологій, з іншого – природою та сутністю такого явища як агітація в цілому, а саме в частині широкого інструментарію для здійснення впливу на аудиторію.У підсумку відзначено, що існуючі на сьогодні проблеми правового регулювання передвиборної агітації у формі політичної реклами, що розміщується в соціальних мережах та на інших онлайн-платформах, можна розподілити на такі основні групи: відсутність дефініції політичної реклами у національному законодавстві; недостатній рівень правового регулювання такої реклами, що призводить до утворення так званих «сірих зон» агітації; наявність колізій відносно національного законодавства, а також відсутність єдиного понятійного апарату у галузевому саморегулюванні, запровадженому самими онлайн-платформами; необхідність посилення співпраці з зарубіжними онлайн-платформами задля впровадження політики спільного регулювання окреслених питань. Як наслідок, наголошується на необхідності співпраці держави як законодавця та корпорацій як недержавних суб’єктів, що володіють та здійснюють управління конкретними ресурсами, використовуваними для розміщення матеріалів передвиборної агітації. Також зроблено висновок про потребу звернути особливу увагу на удосконалення національної законодавчої бази в частині розуміння політичної реклами як соціального феномену та створення спеціальних норм для врегулювання правовідносин щодо розміщення такої реклами у соціальних мережах та на інших онлайн-платформах.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the issues of legal regulation on political advertising and election campaignd in social media and on other online platforms, aims to highlight the central problems, as well as to outline the spectrum of possible ways to solve such problems through the study of Ukrainian and international experience of working with the control of the information field, namely, in the part of campaigning activities of the relevant subjects in social media, on other online platforms during the election process. Special focus in the current study is made on the correlation of national and corporate regulation of issues related to the use of foreign online platforms services for posting information that is considered as political advertising. In addition, it outlines a range of problems that are currently outside the scope of legal regulation and are caused, on the one hand, by the rapid pace of digital technologies development, and on the other hand, by the nature and essence of such a phenomenon as election campaigns and political advertising means in general, namely in terms of a wide range of tools for influencing the audience.As a result, it was noted that the current problems of legal regulation of election campaigning in the form of political advertising posted on social networks and other online platforms can be divided into the following main groups: lack of definition of political advertising in national legislation; insufficient level of legal regulation of such advertising, which leads to the formation of so-called «gray zones» of agitation; the presence of conflicts with regard to national legislation, as well as the absence of a single conceptual apparatus in the industry self-regulation introduced by the online platforms themselves; the need to strengthen cooperation with foreign online platforms in order to implement a policy of joint regulation of the outlined issues.As a result, the need for cooperation between the state as a legislator and corporations as non-state entities that own and manage specific resources used for posting election campaign materials is emphasized. It was also concluded that there is a need to pay special attention to the improvement of the national legislative framework in terms of understanding political advertising as a social phenomenon and creating special requirements for the regulation of legal relations regarding such advertising placement in social media and other online platforms.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectпередвиборна агітаціяuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectмедіаuk
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.subjectонлайн-платформаuk
dc.subjectelection campaignuk
dc.subjectpolitical advertisinguk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectmediauk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectonline platformsuk
dc.titleАктуальні проблеми правового регулювання політичної реклами як форми передвиборної агітації у соціальних мережахuk
dc.title.alternativeCurrent issues of legal regulation on political advertising in election campaigns in social mediauk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2024 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. Випуск 81. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
300552-Текст статті-693498-1-10-20240324.pdf348.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.