Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМешко, Светлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorКишко, Ольга-
dc.contributor.authorПочепецька, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-05-12T11:57:01Z-
dc.date.available2025-05-12T11:57:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМишко С. А., Кишко О. В., Почепецька Т. М. Читацький підхід до вивчення англомовної поезії студентами старших курсів університету / С. А. Мешко, О. В. Кишко, Т. М. Почепецька // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 4(22). – С. 339-350uk
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73652-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-4(22)-339-350uk
dc.description.abstractМета запропонованої розвідки полягає у дослідженні того як вивчення поезії іноземною мовою (англійською) сприймають студенти з рівнем підготовки вище середнього та просунутого ступеня. Дослідників цікавить, чи фонові знання англійської образної мови (лінгвостилістичних засобів) та англійської культури сприяють розумінню англомовної поезії студентами старших курсів. Учасниками проекту стануть близько 30 студентів освітньо-професійних програм «014 Середня освіта, Мова та література (англійська), 035 Філологія (Англійська мова та література) Переклад» факультету іноземної філології Ужгородського національного університету,Україна. Студентивізьмуть участь у якісному дослідженні, яке розгляне їхні відгуки на поезію англійською мовою. Методологія розвідки включатиме кілька інструментів: як анкету,що містить як запитання за шкалою Лайкерта, такі відкриті запитання, щоб з'ясувати їх ставлення до поезії, а також зібрати дані про їхній культурний досвід пов'язаний з англійською поезією, зокрема; дискусію та індивідуальне опитування для оцінки відповідей та процесу сприйняття поезії. Поезія іноземною мовою на заняттях з практичного курсу мови зазвичай розглядається як «комунікативне завдання», або завдання конструювання смислу, розширення словникового запасу, і є орієнтова-ною на розуміння тексту, естетична ж її цінність розглядається дуже рідко. Однак, читацький підхід до викладання англійської поезії може виявитися важливим інструментом вивчення англійської культури, стимулювання уяви, критичного та творчого мислення здобувачів. Відповіді здобувачів відображають те, як вони сприймають поезію, її естетичну та культурну інформацію (цінність). Результати дослідження можуть показати, чи є читання поезії на заняттях з англійської мови виправданою технікою для стимулювання та підвищення інтересу студентів до цільової літератури та літератури в цілому.uk
dc.description.abstractThe aim of this future qualitative research is to study the responses of readers to learning poetry in a foreign language (English) in upper-intermediate and advanced FL (English) classroom. The researchers are concerned whether the background knowledge of FL (English) metaphoric language and culture move frontward poetry understanding by upper-intermediate and advanced FL learners. The participants will be around 30 students of "014 Secondary Education, Language and Literature (English), 035 Philology (English Language and Literature) Translation" in the Department of English Philology, Uzhhorod National University, Ukraine. The participants will be involved in a qualitative study that will consider their reader-responses to FL poetry. The methodology will comprise several instruments: a questionnaire that contains both Likert scale questions and open-ended questions to elicit their attitudes towards poetry, as well as to collect data about their cultural experience with English poetry in particular; a discussion, and an individual interview, to assess the reader-responses and the process of FL (English) poetry perception. FL poetry in the language classroom is usually regarded as a ‘communicative task’, or the task of meaning creation. The aesthetic value of poetry, included into reading curriculum only as a vocabulary-enhancing, understanding-oriented task, is seldom under consideration. However, reader-response approach to teaching FL poetry could prove to be an indispensable tool for learning FL culture, for stimulating the students’ imagination, critical and creative thinking. Reader-responses mirror the way the students perceive the poetry, its aesthetic and cultural information. The outcome of the study may show whether poetry reading in FL (English) classroom is the right modus operandi to promote reader-responses. The use of reader-response methodology may further the interests of the students towards the target literature and literature in general.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГельветикаuk
dc.subjectвивчення іноземних мовuk
dc.subjectякісне дослідженняuk
dc.subjectвивченняпоезії іноземною мовоюuk
dc.subjectчитацький підхід до викладання англійської поезіїuk
dc.subjectреакція читачів на поезіюuk
dc.subjectцільова літератураuk
dc.subjectForeign Language (FL) learninguk
dc.subjecta qualitative studyuk
dc.subjectlearning poetry in a foreign languageuk
dc.subjectlearning poetry in a foreign languageuk
dc.subjectreader's approach to teaching english poetryuk
dc.subjectreader-responses to FL poetryuk
dc.subjecttarget literatureuk
dc.titleЧитацький підхід до вивчення англомовної поезії студентами старших курсів університетуuk
dc.title.alternativeReader's approach to the study of english poetry by senior students of the universityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11151-Текст статті-11210-1-10-20240511.pdf366.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.