Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальська, Любов-
dc.contributor.authorЛевчук, Іван-
dc.contributor.authorЛевчук, Олег-
dc.date.accessioned2025-05-19T08:59:04Z-
dc.date.available2025-05-19T08:59:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКовальська, Л. Методичний підхід до аналізу та оцінки підприємницького потенціалу підприємства / Любов Ковальська, Іван Левчук, Олег Левчук // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2023. – Вип. 1 (30). – C. 87–95. – Бібліогр. : с. 94–95 (7 назв); рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2078-1431-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/73800-
dc.description.abstractМета статті – висвітлення авторського методичного підходу до аналізу та оцінки підприємницького потенціалу підприємства. Здійснено огляд методичних підходів до аналізу та оцінки зазначеного потенціалу, що показав наявність значної кількості методів та системи показників. У статті представлено авторський методичний підхід до аналізу та оцінки підприємницького потенціалу, що містить такі елементи, як: мета, завдання, об’єкт та суб’єкт оцінки підприємницького потенціалу, інформаційна база дослідження підприємницького потенціалу, методи дослідження підприємницького потенціалу, напрями дослідження підприємницького потенціалу, показники оцінки підприємницького потенціалу за напрямами, інтегральна оцінка підприємницького потенціалу підприємства, виявлення резервів нарощення підприємницького потенціалу. Запропоновано систему показників за напрямами оцінки підприємницького потенціалу підприємства: інтелектуальний потенціал, маркетинговий потенціал, фінансовий потенціал, інноваційний потенціал, інформаційний потенціал, виробничий потенціал, креативний потенціал. Обґрунтовано необхідність розрахунку інтегрального індексу підприємницького потенціалу підприємства.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to develop a methodological approach to the analysis and assessment of the entrepreneurial potential of an enterprise. The article reviews methodological approaches to the analysis and assessment of the entrepreneurial potential of an enterprise. The review of methodological approaches showed the presence of a significant number of methods and a system of indicators for assessing the entrepreneurial potential of an enterprise. The article develops the author’s methodological approach to the analysis and assessment of the entrepreneurial potential of an enterprise. The developed methodological approach contains such elements as: purpose, tasks, object and subject of assessment of entrepreneurial potential, information base of research of entrepreneurial potential, methods of research of entrepreneurial potential, directions of research of entrepreneurial potential, indicators of assessment of entrepreneurial potential in the areas, integral assessment of entrepreneurial potential of the enterprise, identification of reserves for increasing entrepreneurial potential. A system of indicators for assessing the entrepreneurial potential of an enterprise is proposed: intellectual potential, marketing potential, financial potential, innovation potential, information potential, production potential, creative potential. The necessity of calculating the integral index of entrepreneurial potential of an enterprise is justified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesГеополітика України: історія і сучасність;-
dc.subjectпідприємницький потенціалuk
dc.subjectаналіз та оцінкаuk
dc.subjectметодичний підхідuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectіндексuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectінтелектуальний потенціалuk
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk
dc.subjectфінансовий потенціалuk
dc.subjectінноваційний потенціалuk
dc.subjectінформаційний потенціалuk
dc.subjectвиробничий потенціалuk
dc.subjectкреативний потенціалuk
dc.subjectentrepreneurial potentialuk
dc.subjectanalysis and evaluationuk
dc.subjectmethodological approachuk
dc.subjectIndicatorsuk
dc.subjectindexuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjectintellectual potentialuk
dc.subjectmarketing potentialuk
dc.subjectfinancial potentialuk
dc.subjectinnovation potentialuk
dc.subjectinformation potentialuk
dc.subjectproduction potentialuk
dc.subjectcreative potentialuk
dc.titleМетодичний підхід до аналізу та оцінки підприємницького потенціалу підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 1 (30) 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО АНАЛІЗУ ТА ОЦІНКИ.pdf851.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.