Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПелешко, Артур-
dc.contributor.authorТуровці-Шютев, Йолана-
dc.contributor.authorШпеник, Олександр Оттович-
dc.contributor.authorШафраньош, Мирослав Іванович-
dc.date.accessioned2025-05-22T18:53:05Z-
dc.date.available2025-05-22T18:53:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПелешко, А. Перспективи розвитку навчального фізичного експерименту / Артур Пелешко, Йолана Туровці-Шютев, Олександр Шпеник, Мирослав Шафраньош // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2024. – Вип. 1 (32). – C. 209–224. – Бібліогр.: с. 222–224 (14 назв); рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2078-1431-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74003-
dc.description.abstractРозгортання науково-технічного прогресу у сучасному світі приводить до швидкого розвитку технологій, які стають дедалі складнішими і наукоємнішими. Відповідно одним з найважливіших завдань є підготувати молодь до концептуального розуміння природних явищ та процесів, на яких і базуються сучасні технологічні розробки і винаходи. Вивчення такої науково-природничої дисципліни, як фізика, у середній школі відіграє ключову роль у формуванні наукової компетентності та критичного мислення учнів. Однак значного поліпшення потребує структура навчального процесу фізичного дослідження на уроках фізики, щоб підготувати учнів до викликів сучасного світу.uk
dc.description.abstractThe development of scientific and technological progress in the modern world leads to the rapid development of technologies that are becoming more and more complex and science-intensive. Accordingly, one of the most important issues is the preparation of young people for a conceptual understanding of natural phenomena and processes on which modern technological developments and inventions are based. The study of a such scientific and natural discipline as physics in secondary school plays a key role in the formation of scientific competence and critical thinking of students. However, a significant improvement in the structure of the educational process of physics research in classes is needed to prepare students for the challenges of the modern world.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesГеополітика України: історія і сучасність;-
dc.subjectсередня школаuk
dc.subjectвивчення фізикиuk
dc.subjectфізичний експериментuk
dc.subjectфізичні явищаuk
dc.subjectфізичні процесиuk
dc.subjectsecondary schooluk
dc.subjectteaching physicsuk
dc.subjectphysics experimentuk
dc.subjectphysical phenomenauk
dc.subjectphysical processesuk
dc.titleПерспективи розвитку навчального фізичного експериментуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2024 / Геополітика України: історія і сучасність. Випуск 1(32)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОГО.pdf375.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.