Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74003
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пелешко, Артур | - |
dc.contributor.author | Туровці-Шютев, Йолана | - |
dc.contributor.author | Шпеник, Олександр Оттович | - |
dc.contributor.author | Шафраньош, Мирослав Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T18:53:05Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T18:53:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Пелешко, А. Перспективи розвитку навчального фізичного експерименту / Артур Пелешко, Йолана Туровці-Шютев, Олександр Шпеник, Мирослав Шафраньош // Геополітика України: історія і сучасність : збірник наукових праць / ред. кол.: Л. М. Газуда (голов. ред.), І. В. Артьомов, С. В. Віднянський та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2024. – Вип. 1 (32). – C. 209–224. – Бібліогр.: с. 222–224 (14 назв); рез. укр., англ. | uk |
dc.identifier.issn | 2078-1431 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74003 | - |
dc.description.abstract | Розгортання науково-технічного прогресу у сучасному світі приводить до швидкого розвитку технологій, які стають дедалі складнішими і наукоємнішими. Відповідно одним з найважливіших завдань є підготувати молодь до концептуального розуміння природних явищ та процесів, на яких і базуються сучасні технологічні розробки і винаходи. Вивчення такої науково-природничої дисципліни, як фізика, у середній школі відіграє ключову роль у формуванні наукової компетентності та критичного мислення учнів. Однак значного поліпшення потребує структура навчального процесу фізичного дослідження на уроках фізики, щоб підготувати учнів до викликів сучасного світу. | uk |
dc.description.abstract | The development of scientific and technological progress in the modern world leads to the rapid development of technologies that are becoming more and more complex and science-intensive. Accordingly, one of the most important issues is the preparation of young people for a conceptual understanding of natural phenomena and processes on which modern technological developments and inventions are based. The study of a such scientific and natural discipline as physics in secondary school plays a key role in the formation of scientific competence and critical thinking of students. However, a significant improvement in the structure of the educational process of physics research in classes is needed to prepare students for the challenges of the modern world. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "УжНУ" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Геополітика України: історія і сучасність; | - |
dc.subject | середня школа | uk |
dc.subject | вивчення фізики | uk |
dc.subject | фізичний експеримент | uk |
dc.subject | фізичні явища | uk |
dc.subject | фізичні процеси | uk |
dc.subject | secondary school | uk |
dc.subject | teaching physics | uk |
dc.subject | physics experiment | uk |
dc.subject | physical phenomena | uk |
dc.subject | physical processes | uk |
dc.title | Перспективи розвитку навчального фізичного експерименту | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 1 (32) 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОГО.pdf | 375.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.