Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74193
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попадич, Олена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-01T16:58:09Z | - |
dc.date.available | 2025-06-01T16:58:09Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | 1. Попадич О. О. Формування академічної доброчесності майбутніх педагогів як складник професійної підготовки та діяльності вчителя. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». №7 (2025). С.176-182. URL: https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/issue/view/14 (дата звернення: 01.06.2025) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74193 | - |
dc.description.abstract | Мета статті полягає в дослідженні проблеми формування академічної доброчесності майбутніх педагогів як складника професійної підготовки та діяльності вчителя. Методологічну основу дослідження становлять теоретичні (аналіз і узагальнення наукової літератури з питань академічної доброчесності, професійної підготовки педагогів, порівняльний аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду впровадження академічної доброчесності у сфері освіти), емпіричні (спостереження за навчальним процесом, розробка та впровадження в освітній процес навчальної дисципліни «Доброчесність та антикорупція для педагогічних працівників») методів та методологічних (компетентнісний – передбачає розвиток у майбутніх педагогів навичок академічної доброчесності як складника їхньої професійної компетентності, аксіологічний – розглядає академічну доброчесність як важливу цінність особистості педагога, особистісно-орієнтований підхід – сприяє формуванню у студентів свідомого ставлення до дотримання принципів академічної доброчесності) підходів, які забезпечують комплексний аналіз проблеми формування академічної доброчесності майбутніх педагогів у процесі їхньої професійної підготовки. Наукова новизна полягає в тому, що показано основні проблеми щодо формування академічної доброчесності майбутніх педагогів як складника професійної підготовки та діяльності вчителя, на які варто зважати під час підготовки майбутніх педагогів. Висновки. Встановлено, що формування академічної доброчесності майбутніх педагогів відіграє ключову роль у забезпеченні якості їхньої професійної підготовки, а дотримання принципів академічної доброчесності сприяє підвищенню рівня відповідальності студентів і викладачів, формуванню культури навчання та оцінювання, створенню довіри та прозорості в академічному середовищі, забезпеченню якісної підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовані у дослідженні аспекти формування академічної доброчесності відповідно до світових стандартів підтвердили тезу про те, що сучасна педагогічна освіта повинна не лише надавати фахові знання, а й виховувати в майбутніх учителів відповідальність та наукову порядність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | : академічна доброчесність, професійна підготовка, майбутні педагоги, освітній процес, компетентнісний підхід, педагогічна діяльність, освітнє середовище | uk |
dc.title | Формування академічної доброчесності майбутніх педагогів як складник професійної підготовки та діяльності вчителя | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Попадич_стаття.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.